سفرهای نقل و انتقالاتی دور و نزدیک

در قیاس با سرمربیان سابق ذوب‌آهن، سرمربی جدید این تیم در ایام نقل و انتقالات پیش‎فصل مقصد نزدیک‌تری را برای یافتن بازیکنان خارجی موردنظرش انتخاب کرد.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه‌نویی هفته گذشته سفر کوتاهی به گرجستان داشت و آنطور که گفته می‌شود از این مسافرت کاری که هدفش فراهم آوردن جذب یک (یا چند) بازیکن گرجی بوده با دست پُر به کشور بازگشته است.

سفر سرمربیان ذوب‌آهن به سایر کشورها در ایام نقل و انتقالات تازگی ندارد. سال گذشته نیز یحیی گل‌محمدی برای شناسایی بازیکن راهی برزیل شد اما در آن سفر امور آنطور که باید پیش نرفت و سرمربی پیشین ذوب‌آهن دست خالی به اصفهان برگشت. بعدها شایعه شد که همین اتفاق به برخی اختلافات گل‌محمدی با مدیرعامل باشگاه دامن زده است.

چندین سال پیش هم حاصل سفر منصور ابراهیم‌زاده به برزیل جذب ایگور کاسترو بود که چهار فصل برای ذوب‌آهن بازی کرد و به یکی از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ تیم اصفهانی بدل شد.

در قیاس با گل‌محمدی و ابراهیم‌زاده، قلعه‌نویی اما مقصد بسیار نزدیک‌تری را برای انجام خریدهای خارجی خود انتخاب کرد. باید منتظر ماند و دید که ذوب‌آهن چه زمانی با بازیکن یا بازیکنان مدنظر او قرارداد می‌بندد و آنها در ادامه چه کیفیتی از خود نشان خواهند داد.

کد خبر 308113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.