سیستم حاکمیتی صهیونیستی براساس مخالفت جمهوری اسلامی تدوین شده است

خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: سیستم حاکمیتی صهیونیستی براساس مخالفت جمهوری اسلامی تدوین شده است و افراطی گرایان آل سعود را به عنوان پادشاهان سعودی برای مقابله با ایران اسلامی منصوب می‌کنند.

حجت الاسلام رسول خواجه کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم شهرستان خوانسار در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: امروز با توجه به اتفاقاتی که برای مسلمین و مستضعفین در مقابل متسکبران می‌افتد همه آرزوهای آرمانی صهیونیست‌ها بر باد رفته است.

وی با بیان اینکه فلسطین در قلب کشورهای اسلامی قرار دارد  و از طریق فلسطین به تمام کشورهای اسلامی راهیابی وجود دارد، گفت: آن چیزی که انگیزه برای اشغال این کشور برای صهیونیست است این که دسترسی به بلاد اسلامی مانند ایران، لبنان و سوریه وجود داشته است.

امام جمعه خوانسار با بیان اینکه به تعبیرامام خمینی رژیم صهیونیستی مانند غده سرطانی است و باید این غده سرطانی که قصد تصرف بلاد اسلامی را دارند از صحنه جهان محو و نابود شود، گفت: در شعار صهیونیست‌ها نیل تا فرات است یعنی تمام بلاد اسلامی باید تحت سیطره صهیونیست‌ها قرار گیرد.

وی افزود: آنان برای رسیدن به آمال و آرزوهای خودشان حکومت اسلامی عثمانیان را در تمام کشورها برانداختند و حکومت غاصب و جعلی صهیونیست را تشکیل دادند، افزود: حکومت اسلامی و پرچم اسلامی باید در سراسر دنیا برافراشته شود و عقبه این کلام بزرگ امام خمینی به معنای نابودی و محو رژیم صهیونیستی و تشکیل حکومت اسلامی است.

خواجه کریمی با بیان اینکه صهیونیست‌ها اسلام لیبرالیسم و کمونیزم را در کشورهای اسلامی غالب کردند و  اگر کشوری اسم اسلامی داشت فرهنگ اسلامی در آن ریشه کن کردند، افزود:  مبارزه صهیونیست‌ها با کشور ما با هدف از بین بردن اسلام و دین ما است، و خشمگین و نگرانی  آمریکا و استکبار جهانی ایجاد حکومت اسلامی توسط ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با هدف براندازی اسلام به نسل کشی شیعه در بلاد اسلامی پرداختند، گفت: داعش و  آل سعود فرزندان نامشروع صهیونیست هستند و باید بیداری جهان اسلام را تا نابودی صهیونیست‌ها در جهان ادامه دهیم.

امام جمعه خوانسار با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید جلوی اقدامات شوم این غده سرطانی را بگیرند، افزود: عرب‌ها نتوانستند برای استقرار دین اسلام در مقابل صهیونیست بایستند و با آنان کنار آمدند و زمینه نفوذ صهیونیست‌ها را در بلاد اسلامی فراهم کردند، علی (ع) از عرب‌ها در صدر اسلام گلایه کرده است.

وی گفت: امروز موج تنفر از رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی از اقسانقاط جهان طنین انداز شده است، و باید برای محو و ریشه کنی این غده سرطانی جهانی همه مسلمانان متحد و یکپارچه بیعت کنند تا اسلام  جایگزین استکبار و لیبرالیسم شود.

خواجه کریمی با بیان اینکه روز قدس یک جریان بزرگ و عظمیم است و  مبارزه بی امان با صهیونیست تا رفع فتنه باید ادامه داشته باشد، گفت: همان گلایه که حضرت علی(ع) از عرب‌ها داشت، امروز همان گلایه و بی انصافی عرب‌ها در  جمهوری ایران از بیان مقام معظم رهبری گفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لغو  سند ۲۰۳۰ از مطالبات مقام معظم رهبری و مردم است، افزود: اسناد بالادستی که باید منطبق با احکام اسلامی باشد نباید منطبق با اسناد یونسکو که منطبق با  فرهنگ صهیونیستی در کشور است حاکم  شود، این یک خطر بزرگ بود که سبب فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری به افسران جنگ نرم اعلام شد.

امام جمعه خوانسار با انتقاد از بی تفاوتی در رواج بی حجابی، گفت: بی اهمیت بودن نسبت به حفظ حجاب و عدم اعتقادات دینی از اهداف دشمنان است، نباید مردم نسبت به تغییرات در کتب درسی و جایگزین شدن فرهنگ غرب در فرهنگ اسلامی بی تفاوت باشند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست به دنبال عقب نشینی ملت ایران هستند، ملت و آحاد مختلف جامعه باید آگاه و هوشیار باشند تا مغلوب دشمنان نشوند، خاطر نشان کرد: امنیت در کشور مرهون فداکاری شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم است و کسانی که نسبت به آرمان‌های نظام بی تفاوت باشند به کشور خیانت کرده است، شلیک موشک در مقر حاکمیت صهیونیست نشان از قدرت دفاعی  و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران است.

خواجه کریمی با بیان اینکه با اقتدار و قدرت باید کشورهای اسلامی را از زیر سیطره ظلم استکبار جهانی و صهیونیست رها کنیم، بیان داشت:  سیستم حاکمیتی صهیونیستی براساس مخالفت جمهوری اسلامی تدوین شده است تا جایی  که افراطی گرایان آل سعود را به عنوان پادشاهان سعودی برای مقابله با ایران اسلامی منصوب می کنند. /

کد خبر 308110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.