پرتاب موشک به مواضع داعش نماد تحقق اقتصاد مقاومتی است

ورزنه - امام جمعه ورزنه گفت: پرتاب موشک به مواضع داعش یکی از نشانه های اقتصاد مقاومتی وموفقیت آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان ورزنه، حجت الاسلام اسماعیل شا محمدی  در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: روز جهانی قدس روز مبارزه با مستکبران وصهیونیسم جهانی  وروز خیزش مظلومان عالم بر مستکبران عالم است وبحمدالله امروز دنیای اسلام وغیر اسلام برای مبارزه با این ظالمین بسیج شده اند.


وی  در ادامه با بیان این که مسئله فلسطین امروز مسئله اول دنیای اسلام است، گفت:   این نه فقط برای مردم مظلوم فلسطین بلکه برای این که مسجد الاقصی مکانی است که پیامبر گرامی اسلام از انجا به معراج رفتند وهمچنین محل دفن پیامبران خدا و قبله اول مسلمین بوده است.

امام جمعه ورزنه افزود:  امروز دشمن با ایجاد داعش قصد دارد ما را از مسئله فلسطین جدا کند که باید هوشیار باشیم و با شبهه اندازی برخی معاندان در خصوص مسئله فلسطین غافل از مبارزه با استکبار وصهیونیسم جهانی نشویم.


 امام جمعه ورزنه به تهاجم دشمنان به نظام اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: تحریم اقتصادی ، تهاجم فرهنگی و ایجاد تفرقه بین مردم یکی از نسخه های مستکبران برای فرو پاشی نظام اسلامی است که باید با درایت تمام در برابر این تهاجمات مبارزه کرد.


حجت الاسلام شامحمدی به تحریم اقتصادی استکبار علیه ایران اسلامی نیز اشاره کرد واظهار داشت: تنها نسخه شفا بخش در برابر تحریم های ظالمانه اجرای کامل اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید بسیار زیادی دارند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی  مقاوم سازی در برابر تهاجم وتحریم هاست که به بدنه اقتصاد کشور آسیبی وارد نشود.


امام جمعه ورزنه به پرتاب 6 موشک به قلب داعش توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: پرتاب موشک به مواضع داعش و آن هم در محل امن خود، که توسط سپاه قدرتمند صورت گرفت یکی از نشانه های اقتصاد مقاومتی وموفقیت آن است.

شامحمدی ادامه داد: سپاه با این حماسه لرزه بر اندام دشمنان نظام انداخت و ان شا الله روزی قلب استکبار و صهیونیسم جهانی را نشانه خواهد گرفت.


خطیب جمعه ورزنه به تهاجم فرهنگی غرب اشاره و تصریح کرد: دشمن با روش های مختلف به فرهنگ غنی اسلامی هجوم آورده است که سند ننگین 2030 یکی از این موارد است.

وی تصریح کرد:  با اجرای این سند دیگر نیازی به حمله به ولی فقیه و رهبری نیست چراکه در مدت کوتاهی دیگر جوان انقلابی و مسلمان نخواهیم داشت.

امام جمعه ورزنه ادامه داد: باید در برابر این نقشه ها وجنگ فرهنگی دشمن مبارزه کرده وچاره این کار آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری فرمودند؛ آتش به اختیار یعنی این که حضرت ابراهیم (ع) در برابر بت پرستی ایستاد وبت آن ها راشکست وامروز هم جوانان ومردم باید ایستادگی کنند چرا که دشمن می خواهد کرامت انسانی مردم ایران را لگد کوب کند.

حجت الاسلام شا محمدی به ایجاد تفرقه بین مردم توسط دشمنان نظام اشاره کرد و اظهار داشت: تفرقه انداختن بین مردم یک فتنه است وطبق نص صریح قرآن فتنه بدتر از قتل است؛ پس به ریسمان الهی چنگ بزنیم تا پیروز شویم .

وی خاطر نشان کرد: بحمد الله مردم عزیز ورزنه حول محور روحانیت وحدت وهمبستگی بسیار مثال زدنی دارند و باید این وحدت حفظ شود .
 وی  در پایان ضمن تشکر از روحانیون وعلما بیان داشت: روحانیون وعلمای بزرگوار در این ماه تلاش کردند تا دستورات دینی را به مردم تبیین کنند که از همه این عزیزان تشکر می کنیم.

کد خبر 308102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.