اسلام ناب محمدی تفاوتی بین ملت ها قائل نیست

فریدونشهر - امام جمعه فریدونشهر گفت: اسلام ناب محمدی تفاوتی بین ملت ها قائل نیست و دفاع از مظلوم وظیفه همه مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، حجت الاسلام اباصلت غفاری در جمع راهپیمایان روز قدس، اظهار داشت: کفر و الحاد جهانی در این خونخواری ها و شرارت ها با هم اتحاد داشته و به تمام معنی در برابر اسلام ناب مسلح شده اند.

وی با تاکید بر مقاومت و پایداری و فرهنگ شهادت طلبی افزود: ما یا باید این راه را برگزینیم و در برابر باطل بایستیم و یا این که باید همان طور که تروریست ها در کشورهایی که حضور پیدا کرده اند دست به جنایت و خیانت ناموسی زده اند ما نیز تسلیم آن ها شده و این ذلت را بپذیریم.

غفاری با اشاره به شلیک موشک های سپاه پاسداران به مقر فرماندهی تروریست های داعشی به فرمان رهبر معظم انقلاب، گفت: ملت ایران در مقاطع مختلفی همچون قائله کردستان و سیستان، جنگ تحمیلی با عراق، حادثه کوی دانشگاه در سال ۷۸ و در ۹ دی ۸۸ به دشمن سیلی زده است و اگر لازم باشد باز هم می زند.

حجت الاسلام غفاری حرکت شجاعانه و جدی سپاه را سیلی آشکار به دشمن توصیف کرد و تصریح کرد:  کسانی که در داخل کشور هنوز صدای این سیلی را نشنیده اند و همچنان از فتنه گران سال ۸۸ حمایت می کنند، قبل از این که سیلی به صورت خودشان بخورد به خود بیایند.

غفاری با بیان این که اسلام ناب محمدی تفاوتی بین ملت ها قائل نیست، ادامه داد: مجاهدان انقلاب اسلامی باید برای دفاع از حق در برابر ظلم باطل در تمام دنیا حضور پیدا کنند و برای همین است که مدافعان حرم در سوریه و عراق مبارزه می کنند.

وی روز قدس را متعق به همه مسلمانان جهان دانست و گفت: این روز وحدت امت اسلامی در دفاع از مظلوم به نمایش در می آید.

کد خبر 308101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.