ایران اراده بکند اسرائیل را نابود می‌کند

امام جمعه اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند که ایران موشک با برد 2 هزار کیلومتر دارد و اگر اراده بکنیم با هوشمندی و به پشتوانه تفکر، موشک‌های نقطه زن ایران آن‌ها را نابود خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با توصیه همه نمازگزاران به تقوا اظهار کرد: با حفظ تقوا و استقامت می‌توان کیدهای دشمن را از بین برد.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه ستودنی است.

وی در توضیح تغییر مکان تجمع راهپیمایی روز قدس در اصفهان از میدان امام (ره) به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اظهار کرد: توصیه امام خمینی(ره) به ختم شدن راهپیمایی‌ها به میعادگاه‌های نماز جمعه بوده است.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به‌روز جهانی قدس، گفت: همه ملت ما با صهیونیست‌ها مخالف‌اند و علت اصلی این مخالفت این هست که انگلیس و آمریکا می‌خواهند در منطقه اسلامی یک پایگاه داشته باشند تا بتوانند هر نقشه‌ای داشتند در این منطقه پیاده کنند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد بابیان اینکه رژیم صهیونیستی غده سرطانی است، اظهار کرد: امام فرمودند این غده سرطانی را به جان اسلام انداخته‌اند تا کشورهای اسلامی را به انحراف بکشند؛ فلسطین نماد مبارزه حق و باطل است و رژیم صهیونیستی جبهه باطل است.

وی با اشاره به نمایش اقتدار موشکی ایران و نقطه زنی آن، گفت: ما نشان دادیم که اگر بخواهیم کاری را انجام می‌دهیم، رژیم صهیونیستی می‌داند که ایران موشک با برد 2 هزار کیلومتر دارد و اگر اراده بکنیم با هوشمندی و به پشتوانه تفکر، موشک‌های نقطه زن ایران آن‌ها را نابود خواهند کرد؛ موشک‌های ایران آمریکا را خفه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به در آستانه قرار گرفتن عید سعید فطر، از برپایی نماز این عید در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان خبر داد و افزود: زکات فطر باید تا قبل از نماز عید کنار گذاشته و پرداخت شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد بابیان اینکه ششم تیرماه سالروز سوءقصد به رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: با لطف خدا ترور منافقان کوردل به ثمر ننشست.

وی با اشاره به سالروز حادثه هفتم تیرماه به دست منافقان، گفت: حدود 17 هزار نفر از جمعیت امت اسلامی ایران به دست منافقان کشته شدند.

کد خبر 308093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.