هر چه به جلو می رویم انزوای استکبار بیشتر می شود

فریدن - نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت گفت: امروز هرچه به جلو می‌رویم، انزوای استکبار جهانی بیشتر و بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، اکبر ترکی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان بوئین میاندشت و راهپیمایان روز جهانی قدس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: این تنها به علت حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین نیست، بلکه این حمایت از یک حقیقت به نام مقاومت است که در راه مبارزه با نظام استکبار و سلطه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و این حقیقت بسیار فراتر از یک ملت است و محدود به مرزها نخواهد بود.

ترکی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، با استقرار یک رژیم جعلی،بیش از 70 سال است که مسلمانان فلسطین را تحت فشار قرار داده اند و قصد دارند سلطه خود را بر منطقه ادامه دهند و خاورمیانه‌ای برای خود ترسیم کرده بودند و بسیاری از توطئه‌ها را هم برای ایران طراحی کردند؛ اما اتحاد و انسجام و یکپارچگی مردم مانع آن شد بتواند اقدامی صورت دهند و مردم با تمسک به ولایت و دادن شهدای بسیار در این راه مقاومت کردند.

در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت این روز گفت: مردم با زبان روزه در خیابان‌ها حاضر شده‌اند تا اعلام انزجار خود را از خباثت‌های استکبار جهانی اعلام کنند و به مردم مظلوم فلسطین این پیام را اعلام کنند که همواره در راه مقاومت در کنار آن‌ها هستند.

وی با بیان این که وظیفه همگان است که در این راهپیمایی شرکت کنند، تصریح کرد:هر قدمی که در این راه برداشته شود،به مثابه باقیات الصالحاتی است که برای ما ضبط و ثبت خواهد شد.

نماینده مردم فریدن بزرگ در مجلس ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال این است که این هویت را به خصوص در قشر جوان و نوجوان ما از بین ببرد و این یک هشدار برای ماست و ما می‌خواهیم حرکتی در جهت پیشرفت کشور انجام دهیم، باید حتما در سمت همین هویت ملی ما باشد و پیشرفت ما متضاد با هویت ملی ما نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز هرچه به جلو می‌رویم، انزوای استکبار جهانی بیشتر و بیشتر می‌شود و آنچه در فرمایشات مقام معظم رهبری مشهود است، ترسیم یک آینده مشخص و روشن برای جمهوری اسلامی است.

ترکی با اشاره به ضرورت حفظ انسجام در بین مردم و مسؤولان گفت: این زمینه نفوذ را به طور کامل از بین خواهد برد و مسؤولان نباید با سخنان و حرکات خود از ملت فاصله گرفته و در جبهه دشمن به صورت ناخواسته وارد شوند چرا که این اتحاد و انسجام را از بین خواهند برد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این که عده‌ای پس از اینکه آمریکا فرماندهان ارشد سپاه و سپاه پاسداران را تحریم کرد، خوشحال شدند، خاطرنشان کرد: افرادی که این زمزمه‌ها را انجام دادند بحث‌های امنیت ملی را تحت شعاع قرار دادند.

ترکی با تاکید بر لزوم پایبندی به آرمان های انقلاب و نظام افزود: اگر بخواهیم به دنبال منافع ملی حرکت کنیم باید به دنبال اهداف ملی خود حرکت کنیم و هویت ملی ما عبارت است از اسلام، انقلابی‌گری و تمدن دینی ما که هرگونه منافع ملی ما در گرو همین هویت‌ها خلاصه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: عده ای اهمیت روز قدس را به بهانه هایی کمرنگ جلوه می دهند اما باید دانست که روز قدس ضامن امنیت کشور نیز خواهد بود و جلوه عظیم وحدت مسلمانان در سرتاسر جهان است.
 

کد خبر 308092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.