روز جهانی قدس روز حیات اسلام  است

برخوار _ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای,اسلامی گفت: روز جهانی قدس روز حیات اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار امروز راهپیمایی روز جهانی قدس که به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) پایه گذاری و نامگذاری شد با حضور گسترده ی مردم در برخوار برگزار شد.

این راهپیمایی درشهر  دولت آبادساعت ۱۱ صبح از میدان انقلاب، بلوار طالقانی، سه راهی امام رضا (ع) مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در شهر دستگرد برخوارساعت ۹:۳۰ صبح از چهار راه انقلاب اسلامی (مسجد جامع) به طرف  میدان فلسطین، سه راهی امام سجاد (ع) (مسجد حجتیه) و آستان مقدس امامزاده ادهم (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عاملی امام جمعه شهر دستگرد برگزار شد

در شهر خورزوق ساعت ۱۱ صبح از خیابان ولیعصر (عج) به طرف مسجد جامع اسلام آباد، خیابان شهید بهشتی، مسجد جامع و مصلی نماز جمعه خورزوق با سخنرانی  حجت الاسلام و المسلمین سید اصغر مرتضوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار برگزار شد.

در شهر حبیب آباد ساعت ۱۱ صبح  از میدان امام خمینی (ره) به طرف خیابان  شهید مطهری، میدان شهید مسعود خیری و مصلی نماز جمعه با سخنرانی  استاد غلامرضایی کارشناس مسائل سیاسی استان اصفهان برگزار شد

 در  شهر کمشچه ساعت ۱۱ صبح از بلوار نبی اکرم (ص) مقابل شهرداری به طرف خیابان رسالت، خیابان مسجد جامع، شبستان بزرگ امام خمینی (ره) و مصلی نماز جمعه با سخنرانی سرهنگ شفیعی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان برخواربرگزار شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم دولت آباد گفت:‌با شرایطی که در منطقه پیش آمده جمهوری اسلامی ایران تا مرزهای اسرائیل پیش رفته است و الان اسرائیل در مرزهای خود محصور است.

حجت السلام احمد  سالک افزود:‌روز جهانی قدس روز حیات اسلام و نتیجه یک ماه روزه و عبادت مسلمانان جهان است.

وی گفت: ‌امروز کشورهای اسلامی کی پس از دیگری در حال بیدار شدن هستند و امروز بیداری قطر هشداری برای مستکبران است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ از زمان ظهور داعش تا کنون بیش از ۶۰ میلیون نفر در کشورهای عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورهای اسلامی آوره شده اند و این نیازمند یک بیداری و حرکت جهانی در کشورهای اسلامی است و روز قدس می تواند مقدمه ای بر این کار باشد.

وی افزود:‌امروز اقتدار نظام و جمهوری اسلامی ایران به این حد رسیده است که وقتی فرمانده کل قوا می گوید ما از دشمن سیلی نمی خوریم و سیلی محکمی به آنها می زنیم، ‌چند ساعت بعد موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قلب داعش شلیک می شود.

کد خبر 308091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.