تمام مشکلات جهان اسلام به آمریکا و رژیم صهیونیستی بر می گردد

برخوار- امام جمعه دولت آباد گفت:‌ ریشه اصلی تمام مشکلات دنیای اسلام به آمریکا و رژیم صهیونیستی بر می گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دولت آباد گفت:‌مسلمانان در سرتاسر جهان امروز می دانند که همه مشکلات، ‌ تفرقه ها و درگیری ها به آمریکا و رژیم صهیونیستی بر می گردد  .

وی افزود:‌امروز توطئه های دنیای استکبار علیه مسلمانان بر همه مردم روشن و واضح است  و مردم متوجه دشمنی های استکبار علیه مسلمانان و کشور ایران شده اند.

امام جمعه دولت آباد :‌پیام داخلی روز جهانی قدس را وحدت و همدلی و حمایت از مسلمانان مظلوم جهان و تبعیت از فرمایشت رهبری و حضرت امام (ره) بر بزرگداشت و گرامیداشت روز قدس بیان کرد.

وی پیام خارجی حضور و مشارکت مردم را هوشیاری و بصیرت مردم از نقشه های شوم رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد و اظهار داشت:‌مسلمانان در سراسر جهان از اهداف و برنامه های این رژیم غاصب مطلع اند و نمی گذارند برنامه خود را عملی کنند.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت:‌امسال حضور مردم همانند سال های گذشته بسیار باشکوه و پر صلابت بود و ملت ایران ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با مشارکت بی نظیر خود انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی و دنیای استکبار و در راس آنه آمریکا اعلام کردند.

کد خبر 308086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.