بیداری اصلی ترین مساله برای مقابله با دشمنان است

دهاقان- امام جمعه دهاقان،بیداری را اصلی ترین مساله برای مقابله با دشمنان عنوان کرد وگفت:دشمن وقتی احساس خطر می کند خطرناک تر می شود وکسانی که میخواهند با آنها مقابله کنند باید بیدارتر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی،در خطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:یهود معتقد هستند خداوند انسان های دیگر را مانند حیوانات بارکش در اختیار آنها قرار داده واین پروتوکل هایی است که مجموعه نفکرات صهیونیستی القا می کند .

وی افزود:مابا دشمنانی روبرو هستیم که نخستین قبله،دومین مسجدوچهارمین قصر بهشتی که حضرت امام علی(ع) فرمود:دردنیا4قصر بهشتی وجود دارد که یکی از آن ها مسجد الاقصی مسجدی که معراج پیامبر در آن صورت گرفت است ومتاسفانه بدست یهود اشغال شده است.

خطیب آخرین نماز جمعه ماه رمضان دهاقان،اذعان داشت:وجود دولت صهیونیستی برای همه مواضع مبرهن شده که مساله امنیت جهانی ومنافع ملی را به خطر انداخته است.

حجت الاسلام رضوانی باتوجه به اینکه به لطف بیداری اسلامی واراده پولادین مردم پرده های تزویر دشمنان کنار رفته است،خاطر نشان کرد:باید دید ما نیز درمسائل عوض شده باشد،اگر آن روز ها فکر می کردیم فلسطین فقط باید آزاد شود اکنون باید فراتر فکر کنیم چراکه مساله دشمن بااسلام،انسایت وقرآن است وآن افراد چهره هایشان آشکار می شود،سفر ترامپ به منطقه هم برای ایجاد تنش در ایران برنامه ریزی شده بود .

وی باتوجه به اهمیت روز قدس،اذعان داشت:سفره دلارهای آمریکایی برای توطعه علیه کشور ما برچیده می شود وآنها هرچه بدست آورده بودند را باختند.

امام جمعه دهاقان ،انتقام تسخیر لانه جاسوسی وشکست در خلیج فارس را مهم ترین بهانه دشمنان دانست وتصریح کرد:به خواست خدا موشک های جمهوری اسلامی به دست سپاه پاسداران در بیخ گوش دشمنان چنان غرشی کرد که هنوز از صدای آنها ترس دارند ،امروز دوران لبخند های نخست وزیر های صهیونیستی تمام شده وطولی نمی کشد که شکست سنگینی را داشته باشند.

وی خاطر نشان شد:موشک ها از آن هیچ جناح خاصی نبوده و بلکه ثمره خون شهدا،اسلام و قیام خونین15خرداد امام(ره) است که امروزه بدست فرزندان امام وانقلاب بدن استکبار را می لرزاند.

                                     

کد خبر 308072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.