راهپیمایی روز قدس موشکی به قلب اسرائیل شلیک کرد

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس موشکی به قلب اسرائیل شلیک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و السملمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تیران با اشاره به حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی روز قدس و ضمن تشکر از این حضور با شکوه اظهارداشت: راهپیمایی روز قدس افتخاری برای کشور ایران و جواع اسلامی است و این حضور مردم در افزود: راهپیمایی روز قدس مایه افتخار جهان اسلام است.

وی افزود: حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی روز قدس به ملت های مظلوم و اتسقلال طلب روحیه امید می بخشد و آن ها را در هدف خود یعنی آزادی خواه و استقلال طلب امید می دهد.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون  با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس اجتماع عظیم مردم در برابر  ظلم و استکبار است، بیان داشت: مردم مسلمان دنیا با ابتکار بنیان گذار انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و با زبان روزه برای حمایت از سایر مسلمانان به صحنه می آیند و عزت و افتخار می آفریند.

وی حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی را مهم خواند و اذعان داشت: حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس موشکی به قلب اسرائیل شلیک کرد و امسال این حضور موشکی به قلب و مرکز اسرائیل و استکبار جهانی شد.

حجت الاسلام رشیدیان نمایش همبستگی ملت ایران را  مایه اقتدار و عزت ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات و راهپیمایی ها به کشور عزت داده و مایه وحشت دشمنان شده است.

وی همچنین در بخشی از خطبه ها به بمب باران سدشت توسط صدام و سالروز حادثه تروریستی ۷ تیر اشاره و بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از روش های مختلف برای مقابله با نظام استفاده کردند که ترور شخصیت ها و ریزش بمب بر سر ملت مظلوم ایران از مصادیق حرکت های ظالمانه آن ها بوده است.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه ثه هفتم تیرماه و شهادت شخصیت های بزرگ انقلاب اسلامی نمادی از حرکت های ضد اسلامی دشمنان است، گفت:  این اقدام ضد در راستای ظلم آن ها بود و حرکت های تروریستی آن ها را نشان داد.

وی با بیان اینکه دشمنان فقط مدعی حقوق بشر هستند و هیچ دفاعی از حقوق بشر ندارند، تصریح کرد: کشور ایران بیشترین شهید ترور را دارد و هیچ دفاعی از این کشور نشده و تنها متهم به حمایت از تروریست هستیم که این موضوع بهانه ای بیش نیست.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی برخورد جدی و سریع با پرونده های رباخواری داشته باشد که برخی از افراد ناجوانمردانه پول و دارایی مردم را چپاول نکنند و ای رباخواری در جامعه منجر به بی برکتی شده که باید جلوی آن را گرفت.

وی همچنین به روز تبلیغ اسلامی و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: در حوزه تبلیغ اسلامی روحانیون نقش موثری دارند و لازم است مردم در تامین هزینه های حوزه های علمیه همکاری کنند و برای کمک به تکمیل حوزه علمیه برادران تیران همکاری و مساعدت کنند.

وی ادامه داد: کمک مردم به حوزه های علمیه در راستای انجام فعالیت های فرهنگی و رشد و توسعه فعالیت های دینی است که اثرات آن به کل جامعه می رسد و مردم با کمک خود در رفع بدهی و تکمیل حوزه علمیه برادران و دیوار کشی حوزه علمیه خواهران مساعدت و همکاری کنند تا اینکه جامعه از برکات این مراکز علمی و دینی و آموزشی بهره ببرند.

کد خبر 308071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.