تمام تلاش اسرائیل تفرقه بین دولت های اسلامی و عربی است

تیران-فرمانده قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج مستضعفین گفت: تمام تلاش اسرائیل تفرقه بین دولت های اسلامی و عربی برای تحقق اهداف غرب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سرتیپ پاسدار مهدی کلیشادی، در سخنرانی مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس تیران به توطئه های اسرائیل و استبکار جهانی اشاره کرد و اظهارداشت: اسرئیل و آمریکا با تدوین برنامه استراتیژیک در منطقه اهداف خود را با ابزارهای دفاعی و جاسوسی دنبال می کنند.

وی افزود: تمام تلاش اسرائیل تفرقه بین دولت های اسلامی و عربی برای تحقق اهداف غرب است و به همین سب از اتحاد دولت های عربی و استقلال طلبی ملت های مظلوم جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه ترسناک است.

فرمانده قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت و جایگاه خاورمیانه در تحقق اهداف اسرائیل و آمریکا بیان داشت: موقعیت اقتصادی، منابع انرزی و اقتصاد انرژی منطقه خاورمیانه برای اسرائیل و آمریکا بسیار مهم است و با برنامه های جاسوسی وضعیت کشورهای این منطقه را رصد می کند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب پادشاهان کشورهای عربی برای اسرائیل بسیار مهم است، تصریح کرد: انتخاب نفرات و نیروهای مطیع خود از برنامه های آن ها است و بر این اساس با یک تحقیقات منسجم و هدفمند جانشین های رهبران کشورهای عربی را انتخاب می کند.

کلیشادی با اشاره به انتخاب ولیعهد عربستان، گفت: برنامه ریزی برای انتخاب ولیعهد عربستان در راستای اهداف اسرائیل و آمریکا انجام شد و ولیعهد پادشاه عربستان با پیشنهاد و بررسی های اسرائیل انجام شده تا اهداف آن ها را دنبال کند.

وی ادامه داد: انتخاب رهبران کشورهای عربی همانند عربستان از برنامه ریزی های اسرائیل است که این اقدام در ثبات منقطه برای دستیابی به اهداف شوم عربستان بسیار مهم و ارزشمند است و باید نسبت به این موضوع مهم دقت داشت که دست اسرائیل از منطقه کوتاه شود.

فرمانده قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن در پی تسلط بر خاورمیانه است و اسرائیل برای اهداف غرب در منطقه خاورمیانه برنامه ریزی کرده اذعان داشت:  حاکمیت اقتصادی، تسلط بر فعالیت رسانه ای، فعالیت هنری و فرهنگی از جنبه های برنامه ریزی آن ها است تا اینکه با تحریم ها، تهاجم فرهنگی و تسلط بر اقتصاد کشورهای جهان اهداف خود را محقق سازد.

وی جهانی سازی افکار آمریکا را از برنامه های این دولت خواند و خاطرنشان کرد: اسرائیل با تولید محتوای های مبتذل و ضد اسلامی سعی و تهیه سند ۲۰۳۰  به دنبال اهداف شوم و جهانی سازی تفکرات غربی و ضد بشری خود است و آن ها علاوه بر فعالیت فرهنگی در زمینه اقتصادی هم به واسطه تسلط بر اقتصاد کشورها با انجام فعالیت های مالی و تحریم ها و تسلط بر قیمت نفت اهداف اقتصادی خود را دنبال می کند و با ایجاد گلوگاه اقتصادی، اقتصاد دنیا را در دست گرفته است.

کلیشادی با اشاره به اینکه اسرائیل در انتخاب فلسطین با برنامه عمل کرده است، گفت: فلسطین برای آن ها از جهت سیاسی که در قلب کشورهای اسلامی قرار گرفته و دارای منافع اقتصادی است بسیار مهم بوده و همواره برنامه خود را برای تسخیر و پیشرفت در بین کشورهای اسلامی را دنبال می کند.

وی یادآورشد: دشمنان برای فراموشی فلسطین از ابزارهای رسانه ای و ایادی خود استفاده کرده اند اما تدبیر الهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در انجام راهپیمایی در روز قدس مانع فراموشی فلسطین خواهد شد و مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس مانع از فراموشی فلسطین می شوند.

فرمانده قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج با اعلام اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرموده اند عمر اسرائیل تا ۲۵ سال آینده است و رهبر کبیر انقلاب از حذف این رژیم خبرداده اند، خاطرنشان کرد: بدون حذف اسرائیل ارتش های جهان مقتدر و قوی نخواهند شد.

کد خبر 308063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.