روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است

مبارکه- فرمانده سپاه ناحیه مبارکه گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است.

سرهنگ محمد نصر اصفهانی در مراسم راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار ایمنا در شهرستان مبارکه افزود: درایت و هوشمندی امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس امروز در همه جهان متجلی شده و مسلمانان می دانند که تنها با وحدت می توانند بر دشمنان و ستمگران پیروز شوند.

وی گفت: روز جهانی قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است.  

سرهنگ  نصر اصفهانی افزود: مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان مبارکه هم نوا با مسلمانان تمام جهان امروز بانگ مرگ بر استکبار سر دادند تا دشمنان بدانند مردم فلسطین تنها نیستند و حمایت از آنها تا نابودی کامل اسرائیل ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان مبارکه گفت: مردم مسلمان جهان و ملت حماسه آفرین ایران به خصوص مردم شریف و ولایتمدار شهرستان مبارکه امسال هم مانند سال‌های گذشته در روز جهانی قدس وحدت و انسجام ملی، حمایت از امام راحل و مقام معظم رهبری و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین را فریاد زدند.

سرهنگ نصر اصفهانی گفت: ملت غیور ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهان قدس نه تنها حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین فریاد زدند بلکه عشق و علاقه خود را به آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به منصه ظهور گذاشتند.

وی افزود: روز جهانی قدس به عنوان شاخص و فرهنگ حمایت از مظلوم از سوی امام راحل معرفی شده و جهانیان باید بدانند که این مهم در دین مبین اسلام یک ارزش والای انسانی و الهی است.

کد خبر 308061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.