تلاش در جبهه فرهنگی وظیفه همگانی است

دهاقان- رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دهاقان گفت:تلاش در جبهه فرهنگی یک وظیفه برای همه ماست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن اسداللهی،در سخنرانی راهپیمایی روز قدس دهاقان،اظهار داشت:یهود شدید ترین دشمنی هارا با مومنان می کند ودر طول تاریخ آنها دشمن انسانیت بوده اند بطوری که یکی از دانشمندان غربی می گوید جنایت در ذات امت یهود است.

وی باتوجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران توانسته در برابر یهود بایستد،گفت:امروزه برای تحقق اسلام هزاران نفر از مردم کشور داوطلب شهادت هستند وبه مبارزه بااین امت فاسد می اندیشند.

سخنران راهپیمایی روز قدس دهاقان،بااشاره به اینکه بنگاه های اقتصادی دنیا دردستان یهودقرار گرفته،تصریح کرد:هر اتفاقی که دردنیا می افتند زیر سر آنهاست ومی خواهند اقتصاد کشور ها را فلج کنند،امروزه می بینیم تمام رسانه های مهم دنیا به نوعی در اختیار یهود است وتمام شرکت های فلیم وانیمیشن سازی نیز در اختیار آنهاست ومی خواهند افکار مردم را تحت تاثیر خود قرار دهند.

حجت الاسلام اسداللهی از مردم خواست در زمینه جبهه فرهنگی فعالیت داشته باشند ،زمانی که نیروهای نظامی وانتظامی به دیدار رهبری می روند ایشان آنها را با تبسم تحسین می کنند چراکه امنیت وآرامش را برای جامعه فراهم می کنند اما وظیفه ما هم حضور در جبهه فرهنگی ومقابله با دسیسه های دشمنان در این امر مخصوصا فضاهای مجازی است.

وی افزود:ماباید تمام فکر خود را برای مقابله با قده سرطانی که دنیارافراگرفته بکار بریم ونباید ساکت بمانیم وانگیزه هایمان رانیز باید دراین کار قوی تر نماییم.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دهاقان باگلایه براینکه بعضی از متون ومقالات در فضاهای مجازی موثق نیستند،تصریح کرد:متاسفانه جای تحقیق دربسیاری از مسائل از بین رفته وصرفا کپی وانتشار انجام می شود.

حجت الاسلام اسداللهی باتوجه به فرمایش رهبری،گفت:ایشان فرمودند اگر دیدید مراکز فرهنگی به دلایلی تعطیل است،شما جوانان آتش به اختیار هستید واین در علوم نظامی یعنی اینکه اگر ارتباط با مقر فرماندهی قطع شده باشد باید با بصیرت برنامه ریزی منسجم انجام داد.

وی خاطر نشان کرد:اسراییل وسیستم حاکمی که سالهاست فعال کار می کند،مهم ترین ضعف مارا فضای مجازی می داند وباید دراین زمینه کارکرد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان دهاقان با بیان اینکه اگر دشمن وارد مسائل ماشود بیرون کردن آنها سخت می شود،اذعان داشت:مقام معظم رهبری جهاد فرهنگی را همانند ذکر مستحب بعد از نماز عنوان می کند واین اهمیت موضوع را به ما گوشزد می کند.

کد خبر 308059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.