نمایش حضور مردم دهاقان در راهپیمایی قدس

دهاقان- مردم دهاقان با حضور درراهپیمایی روزقدس نمایشی از اقتدار وانسجام ووحدت را به جهانیان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حضور مردم روزه دار دهاقان درراهپیمایی روز قدس باشوروهیبتی که داشت نماد پشتوانه این مردم از آرمان های انقلاب را ثابت کرد.

امروز در آخرین جمعه ماه رمضان،مردم روزه دار بدور از احساس عطش وخستگی به خیابان ها ومسیر راهپیمایی آمدند تا با مشت های گرده کرده به دنیا بفهمانند هر آنچه از لب های مبارک رهبرمان بیرون می آید،تابع آن هستیم وبا گوش وجان اطاعت می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی،امام جمعه دهاقان،در حاشیه این راهپیمایی،در گفت وگو با خبرنگار ایمنا،اظهار داشت:این راهپیمایی باید از چند جهت توجه شود ،مساله قدس وتوجه به آن مهم است هرروز دشمنان ولوله ای راه می اندازند تا آرامش رااز جامعه بگیرند داعش وخونریزی وهر فتنه ای که در دنیا می افتد در نیجیریه وشرق آسیا که مسلمانان را زنده در آتش می سوزانند ودر غرب اروپا که دشمنان مظلوم نمایی می کنند می بینیم همه زیر سر نابکاران است.

وی باتوجه به اینکه مساله ما حل وفصل معضلاتی است که دشمن بوجود آورده،اذعان داشت:حواسمان باید باشد که هر حرکتی که وحدت مردم را به خطر می اندازد دست استکبار است یااینکه دستشان به این حرکات باز می شود.

امام جمعه دهاقان ،تصریح کرد:اعراب وکسانی که یک روز مدعی بودند باید بااسراییل رابطه داشت امروز ماهیت خود را نشان دادند وبا آنها دیدار می کنند وبرای این نزدیکی توجیهاتی دارند ومی خواهند ایران حراسی وشیعه حراسی بوجود آورند وبخاطر همین هم انبار هایشان راپر از سلاح می کنند.

علی اصغر قاسمیان فرماندار شهرستان دهاقان نیز در این گفت وگو اظهار داشت:امروزه متاسفانه اکثر دولت های عربی در کنار اسراییل قرار گرفته اند وبا توجیه ایران وشیعه حراسی مشروعیت ایجاد کرده اند وادعا می کنند که اگر بخواهند مبارزه کنند باید با ایران مبارزه کنند نه اینکه با یهود!آنها جای مارا بااسراییل در اذهان کسانی که باید اسلحه دست بگیرند وبا یهود مبارزه کنند را باایران عوض کرده اند.

وی بااشاره به حوادث تروریستی که پای داعش رابه ایران بازکرده،گفت:هدف آنها انتقام از کشور ما بوده واگر امروز ما به راهپیمایی قدس آمدیم همه تئوری های دشمن رو می شود.

                  

کد خبر 308051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.