چشم امید تمام مظلومان جهان به ایران است 

مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت: امروز چشم امید تمام مظلومان جهان بخصوص ملت مظلوم فلسطین به ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه مبارکه افزود: روز قدس تنها روز دفاع از مردم فلسطین نیست بلکه روز دفاع از مردم مظلوم جهان است.

 حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدا نشدنی دارد، افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر حکیمانه حضرت امام (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شد تا امت مسلمان ضمن نمایش قدرت و اتحاد خود با مشت های گره کرده مظلومیت ملت فلسطین را بار دیگر فریاد کشند.
وی با بیان اینکه ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را بار دیگر به جهانیان نشان دادند، گفت: جمهوری اسلامی از بدو تشکیل یار و یاور مظلومان عالم بوده و در مقابل زورگویی قدرت های استکباری دنیا ایستاده است.
وی افزود: روز قدس، روز خیزش مسلمانان دنیا در حمایت از مظلومان جهان و یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده نگهداشتن روحیه ظلم ستیزی و ظلم ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.
وی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و زمانی که رژیم جعلی اسراییل به اشغالگری خود ادامه دهد امت اسلامی نیز به مبارزه خود ادامه خواهد داد و ان شاء الله روزی فرا رسد که شاهد رهایی ملت فلسطین مظلوم از چنگال ظلم و جور رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.
حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: مردم ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی قدس، استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

 وی با بیان اینکه روز قدس روز همدلی، اتحاد و انسجام مسلمانان جهان در حمایت از مظلومان است افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت و انسجام هر چه بیشتر ملت‌های مسلمان دنیا شده و سر دادن یک ندای واحد علیه دشمنان اسلام و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در کشور فلسطین را به دنبال داشته است.

 امام جمعه مبارکه تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس حداقل وظیفه همه ما در مقابل ملت مظلوم فلسطین است و دشمنان و استکبار جهانی از این وحدت و یکپارچگی امت اسلام هراس دارند.

 وی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم ایران نشان از ایمان، استقامت، بینش و ولایت پذیری آنها دارد و یکی از افتخارهای نظام اسلامی محسوب می‌ شود.

کد خبر 308047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.