حضور ورزشکاران مشت دندان‌شکنی بر دهان استکبار جهانی بود

رییس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: جامعه ورزش همیشه در مواقع مختلف نظام و کشور در صحنه بوده و با حضور پر شکوهش در راهپیمایی روز قدس امسال نیز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد.

وحید رجبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد حضور مردم و ورزشکاران در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: به دلیل مسایل مختلفی که در سطح منطقه و به خصوص کشورمان اتفاق افتاده است راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت به سزایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: جامعه ورزشکاران نیز چون از افرادی تشکیل شده که در خصوص مسایل روز جامعه و وضعیت اجتماعی بسیار حساس هستند و اغلب از جوان‌های خوش فکر و خوش ذوق هستند حضور پرشکوهی را در راهپیمایی امروز از خود به نمایش گذاشتند.

رجبی عنوان کرد: حضور مردم و به‌ویژه ورزشکاران در راهپیمایی امروز مشت دندان‌شکنی بر دهان استکبار جهانی بود. خوشبختانه با هوشیاری نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی و امنیتی خواب‌هایی که اخیراً بیگانگان برای کشور ما دیده بودند تعبیر نشد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران خاطرنشان کرد: جامعه ورزش همیشه در مواقع مختلف نظام و کشور در صحنه بوده و امروز نیز حضور با صلابتی داشتند و این حضور پرشکوه ادامه‌دهنده حس غرور، عزت و سرافرازی مردم است.

کد خبر 308022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.