نباید نسبت به ظلم بی تفاوت بود/ اتفاق نظر مسلمانان برای آزادی قدس شریف

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امروزه فلسطین درگیر زور و ظلم ستمگران شده است گفت: از این رو ما هم نباید نسبت به این مهم بی تفاوت باشیم و باید به روش های مختلف به یاری این افراد بشتابیم.

علیرضا نصر اصفهانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز قدس متعلق به همه مسلمانان است و بر اساس آن آرمان مشترک این روز نامگذاری شده است.

وی در توضیح آرمان مشترک گفت: با حضور در این روز اعلام می کنیم که بر «آزادی قدس» اعتقاد داریم و بر ریشه کن شدن ظلم اتفاق نظر و تاکید داریم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ابراز کرد: دفاع از حق مظلوم یکی از مبانی مهم برای مسلمانان و تمامی موارد ذکر شده برگرفته از آموزه های دینی است.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه ما به عنوان یک ایرانی توجیهی برای پذیرش ظلم نداریم افزود: این مهم در تاریخ تائید شده است و هر کجایی که ظلمی برپا بوده ایرانیان برای دفاع از مظلوم به پا خواسته اند.

عضو شورای شهر اصفهان اضافه کرد: امروز هم شاهد ظلم بزرگی در دنیا از سوی صهیونیست های غاصب هستیم و همراهی ما با ستم دیدگان فلسطینی حداقل کاری است که می توانیم برای این افراد بکنیم.

وی بیان کرد: این همراهی می تواند در قالب شعار، در قالب عمل و زمانی هم در قالب کمک های مادی و مالی باشد، اما مهم این است که نباید نسبت به ظلم بی تفاوت بود.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه این روز متعلق به همه مردم است تصریح کرد: در این روز مانعی برای حضور اقشار مختلف مردم وجود ندارد و اتفاقا این روز باعث همدلی بین تمامی اقشار مردم با هر رویکرد و تفکری است.

این عضو شورا بیان کرد: طبق اطلاعات قبلی، برای شرکت در این روز تمامی اقشار مردمی  و گروه های سیاسی بیانیه صادر کرده اند و این اتفاق مبارکی است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در این روز و اعلام انزجاز از رژیم غاصب اسرائیل قطعا برای مردم فلسطین بی بهره نیست و تاثیرات و خیراتی خواهد داشت اذعان کرد: این حضور برای خود مردم ما هم باعث خیر و برکت است و باعث شکوفایی بذر همدلی در دل ها می شود.

کد خبر 307962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.