روز قدس، نماد اتحاد امت اسلام و روز تحقق آرمانهای انقلاب است

نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز وحدت امت اسلام و روز تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از قبله گاه نخست مسلمین، محکومت رژیم جعلی اسراییل و حمایت از مظلومان عالم است.

سمیه محمودی حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرضا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، بیان کرد: همه ساله مردم در ایران در آخرین جمعه ماه رمضان به راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین می‌پردازند، البته در شماری از کشورهای اسلامی نظیر ترکیه، اندونزی، بحرین، لبنان، پاکستان و حتی برخی کشورهای غیر اسلامی نظیر ایالات متحده آمریکا و انگلستان نیز، تظاهراتی در بعضی از مراکز اسلامی و با حضور مسلمانان و غیر مسلمانان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد. روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: روز قدس زمان نا امیدی ددمنشانی است که جز خود بر کسی رحم نمی‌کنند و دنیای اسلام را تحت سیطره خود می خواهند.

محمودی ادامه داد: فلسطین واژه‌ای است که انسان را به سمت مظلومیت‌ها رهنمون می‌شود و آتش مبارزه را گرم نگه می‌دارد، فلسطین دهه‌هاست که در سایه خاموشی نهادهای به ظاهر حقوق بشری رنج مظلومیت را تحمل می‌کند.

وی تأکید کرد: اسرائیل شوم‌ترین کلمه ای است که ذهن را به خود مشغول میکند؛ غصب و درنده خویی مترادف این واژه سخیف است و باید با همت امت اسلامی همچون غده سرطانی از جان دنیای اسلام جدا شود.

نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بخشهایی از تحولات منطقه خاورمیانه، عنوان کرد: داعش گروهکی است رو به زوال که برای سرگرم ساختن امت واحده و برای فراموش کردن آرمان فلسطین بوجود آمده بود.

محمودی تصریح کرد: داعش پست‌ترین وجودی است که تنها برادر کشی را در دفتر خود به یادگار گذاشت و آخرین جمعه رمضان المبارک روز بزرگی است که ملت ایران برای محکومیت جنایات این گروهک تروریستی به صحنه می ایند.

وی ادامه داد: در این روز امت واحده اسلامی با ندای امام (ره) یاد مظلومیت‌های فلسطین را گرامی می‌دارند و دشمن صهیونیستی را متوجه می‌سازند که دنیای اسلام در آینده‌ای نه چندان دور به هم خواهد پیوست و آنگاه جایی برای تنفس صهیونیست‌های کثیف وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: صفوف به هم پیوسته ملت در روز قدس آهنگ ماندگاری را خواهد نواخت و یکبار دیگر دنیا مات و مبهوت عظمت امت اسلامی و در رأس آنها ملت ایران اسلامی را نظاره‌گر خواهد بود.

محمودی گفت: مردم شهرستانهای شهرضا و دهاقان نیز در روز قدس بار دیگر با حضور گسترده در صحنه راهپیمایی، با آرمانها امام (ره) و رهبری پیمان بسته و بر ضرورت آزاد سازی قدس تأکید می کنند.

کد خبر 307961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.