مسیرهای راهپیمایی روز قدس شهرستان سمیرم اعلام شد

سمیرم- مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم: حضور در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر ابراز انزجار و بیزاری از رژیم غاصب صهیونیستی و مستکبران جهان، همدلی و هم‌زبانی مسلمانان را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمد علی صابری روز قدس را روز حمایت امت‌های اسلامی در حمایت از مظلومان جهان دانست و افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر ابراز انزجار و بیزاری از رژیم غاصب صهیونیستی و مستکبران جهان، همدلی و هم‌زبانی مسلمانان را به نمایش می‌گذارد.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، و نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط ایشان تحرک و روح تازه‌ای به ملت ستمدیده فلسطین وارد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم با اشاره به تحولات اخیر و حوادث ناگوار توسط گروه‌های تروریستی اذعان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس موجب ناامیدی دشمنان اسلام می‌شود و هشداری به مستکبران جهان است که حکومت اسلامی هیچ‌گاه زیر سیطره شما نخواهد رفت.

وی با اشاره به این سخن امام (ره) که فرمودند «روز قدس تنها مختص فلسطین نیست»، افزود: فلسطین در حقیقت نماد مظلومیت است و تا زمانی که ظلم و ستم و خودخواهی کشورهای ابرقدرت جهانی باشد روز قدس نیز برپاست و ادامه دارد.

صابری با اشاره به اینکه راهپیمایی در شهر سمیرم ساعت 10 و 30 دقیقه صبح برگزار می‌شود، به اعلام مسیرهای چهارگانه راهپیمایی پرداخت و افزود: مراسم روز قدس در سمیرم از مسیرهای چهارگانه به سمت میدان معلم و مصلی نماز جمعه (حسینیه انقلاب) با حضور پرشور مردم شهید پرور، ولایی و همیشه در صحنه این شهر برگزار می‌شود.

وی در ادامه مسیرهای راهپیمایی را به شرح زیر اعلام کرد:

مسیر شماره یک مسجد قبا - بلوار دنا - خیابان قدس- میدان ماندگار- خیابان طالقانی- میدان معلم- مصلی نماز جمعه

مسیر شماره دو: خیابان شهید مطهری- میدان معلم- مصلی نماز جمعه

مسیر شماره سه: خیابان سپاه- بلوار ابن‌سینا- خیابان شهید بهشتی- میدان ساعت خیابان فلسطین- میدان شهدا- میدان معلم- مصلی نماز جمعه

مسیر شماره چهار: مسجد جامع قلعه- خیابان شیخ صدوق- میدان ساعت- خیابان فلسطین- میدان شهدا- میدان معلم- مصلی نماز جمعه است.

شهر حنا: چهار راه وحدت – میدان قدس – میدان شهدا – حسینیه انقلاب

 شهر ونک: پایگاه بسیج – خیابان امام خمینی (ره) – خیابان شهدا – خیابان شهید مطهری – مسجد جامع

 شهر کمه: مسجد ابوالفضل – میدان شهدا

 بخش پادنا: مسجد ابوالفضل – خیابان دنا- استادیوم شهدا پادنا

 بخش وردشت: خیابان اصلی فتح‌آباد

 روستای چهارراه: خیابان اصلی

 روستای گرموک: خیابان اصلی

کد خبر 307942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.