داغ بزرگ غصب فلسطین همچنان بر قلب امت اسلامی سنگینی می‌کند

اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در آستانه روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان استان در آستانه روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح می باشد:
«بسم الله الرحمن الرحیم
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
سالیان متمادی از داغ بزرگ غصب فلسطین می‌گذرد و این درد بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت قدس در پس خیانت‌ها و حماقت‌های برخی سازشکاران منطقه دوچندان می‌شود.
روز قدس میراث گران‌بهای معمار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند.
اداره کل ورزش و جوانان استان همراه با کارکنان، ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران، هیات‌های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)؛ در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر داده و از آحاد مردم روزه‌دار ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اصفهان دعوت می‌نماید با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.»

کد خبر 307884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.