راضی کردن آنهایی که قرارداد دارند!

کار ذوب‌آهن در نقل و انتقالات نسبت به آنچه تا پیش از این تصور می‌شد سخت‌تر است زیرا باشگاه اصفهانی حتی با بازیکنانی که قرارداد دارند هم باید بر سر مسائل مالی به تفاهم برسد.

به گزارش ایمنا، به غیر از سه نفری که تا قبل از روشن شدن تکلیف نیمکت ذوب‌آهن از این تیم جدا شدند تنها قرارداد سه بازیکن بزرگسال ذوب‌آهن همزمان با اتمام فصل به پایان رسید. با این اوصاف، دست‌کم در ظاهر امر باشگاه اصفهانی در نقل و انتقالات برای حفظ اسکلت اصلی خود با چالش دشواری مواجه نبود.

اما در فوتبال ایران حتی اگر قراردادهای چندساله بسته شود هم بازیکنان معمولاً باید سال به سال بر سر مسائل مالی با باشگاه متبوعشان توافق کنند. ظاهراً این بخش از قضیه اکنون برای ذوب‌آهن دردسرساز شده است و چند بازیکن این تیم علیرغم داشتن قرارداد هنوز بر سر مسائل مالی توافق نکرده‌اند و مذاکراتشان با باشگاه به بن‌بست خورده است.

پس از آنکه امیر قلعه‌نویی هدایت ذوب‌آهن را به عهده گرفت گفته شد که باشگاه اصفهانی برخلاف سال‌های گذشت با محدودیت بودجه مواجه نیست اما اختلافات بازیکنان با باشگاه اکنون نشان می‌دهد که ذوب‌آهن همچنان از نظر مالی در مضیقه است.

کد خبر 307842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.