مسئولان نیاز شناسی خانه های قرآنی را انجام دهند

سمیرم-معاون قرآن و عطرت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان: مسئولان شهرستان باید نیاز شناسی خانه های قرآنی را انجام دهند و آن را به ما منتقل کنند تا بتوانیم از طریق خیرین و استان پیگیر این موضوعات باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم،  حجت الاسلام ابوالفضل یعقوبی در اولین جلسه شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی شهرستان سمیرم با اشاره به دوری از موازی کاری و هم افزایی پتانسیل ها اظهار کرد: امام جمعه شهرستان در راستای هماهنگی بیشتر و بهتر ریاست شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی را برعهده دارند.

معاون قرآن و عطرت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان خاطرنشان کرد: هدف برگزاری جلسه شورای هماهنگی فعالیت های قرآنی، تقسیم کار بین دستگاه های قرآنی، فعال شدن مرکز رصد و ثبت نام افراد بر اساس شماره ملی برای تکمیل بانک اطلاعاتی حافظان و قاریان قرآن است.

یعقوبی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: مسئولان شهرستان باید نیاز شناسی خانه های قرآنی را انجام دهند و آن را به ما منتقل کنند تا بتوانیم از طریق خیرین و استان پیگیر این موضوعات باشیم.

وی با اشاره به آمار بالای خانه های قرآنی شهرستان سمیرم افزود: خوشبختانه باتوجه به آمار داده شده توسط سازمان تبلیغات و اسلامی شهرستان، این شهرستان یکی از فعالترین شهر های استان در زمینه فعالیت های قرآنی است.

کد خبر 307831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.