استقرار سامانه مدیریت انرژی بین‌المللی در خطوط لوله و مخابرات نفت اصفهان

سامانه مدیریت انرژی بر مبنای آخرین نسخه استاندارد بین المللی ISO۵۰۰۰۱ در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسئول واحد مهندسی کیفیت و بهره‌ وری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان با اعلام این خبر، گفت: در مدت یک سال گذشته این استاندارد به صورت آزمایشی در منطقه تهران استقرار پیدا کرد و طبق سیاست‌های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران قرار است درسال جاری در تمامی مناطق ۱۲ گانه استقرار یابد.

علی ترابیان افزود: استاندارد بین‌المللی ISO۵۰۰۰۱ با هدف استقرار سامانه ها و فرآیندهای لازم برای بهبود کارایی مصرف انرژی، کاهش شدت مصرف و استفاده بهینه از منابع انرژی است.
وی گفت: استقرار یک سامانه مدیریت انرژی، سازمان‌ها را در مسیر طرح‌ریزی کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف حامل‌های انرژی، استفاده بهینه و کاهش دفع آلاینده‌های زیست‌محیطی و تأمین میزان انرژی مناسب و باکیفیت یاری می‌دهد.
وی ادامه داد: استقرار این پروژه در پنج مرحله انجام می‌شود که به ترتیب آماده‌سازی سازمان، مستندسازی‌ها، اجرا، ممیزی، بازنگری و ممیزی نهایی است.
ترابیان با اشاره به شرایط استقرار این استاندارد بین‌المللی در منطقه اصفهان گفت: در یک ماه گذشته زمینه استقرار این استاندارد در منطقه اصفهان آغاز شده و در طول این مدت موفق شدیم با همکاری کمیته تخصصی انرژی منطقه بخش‌هایی از زیرساخت‌ها را ایجاد، دوره‌های آموزشی را برنامه‌ ریزی، داده‌های مرتبط با انرژی را جمع‌آوری، خط‌مشی را تعیین و فرآیند انرژی را تدوین کرده و اکنون در حال بازنگری روش‌های اجرایی سامانه مدیریت انرژی هستیم.

کد خبر 307772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.