برگزاری جشنواره غیررقابتی «نمایش های بیرونی» با محوریت اخلاق شهروندی

جشنواره غیررقابتی " نمایش های بیرونی" از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری کانون نمایشگران خیابانی تیرماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، تالار هنر اصفهان به منظور تامین نمایش های مناسب اجرا در فضای بیرونی برای فصل تابستان از علاقه مندان به این حوزه به شرکت در جشنواره غیر رقابتی "نمایش های بیرونی" دعوت به عمل می آورد.

جشنواره "نمایش های بیرونی" با موضوع آزاد و با اولویت "اخلاق شهروندی" و موضوعات غیر تکراری از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری کانون نمایشگران خیابانی وابسته انجمن نمایش استان برنامه ریزی شده است.

علاقه مندان پس از آماده سازی ایده و حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی با حضور استاد "نادر برهانی مرند" نویسنده و کارگردان و بازیگر ایرانی، طی مراحل بعدی در فضایی از فضاهای تفریحی شناخته شده شهری به اجرای نمایش می پردازند.

حضور در جشنواره مشروط به حضور در کارگاه نمایشنامه نویسی بوده که علاقه مندان برای ثبت نام در این جشنواره و کارگاه می توانند تا سوم تیرماه به محل تالا هنر واقع در میدان لاله مراجعه کرده و یا با شماره 09133070256(کانون نمایشگران خیابانی) تماس حاصل کنند.

این کارگاه از 7 تا 9 تیرماه برگزار می شود./

کد خبر 307762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.