حضور در راهپیمایی روز قدس تامین کننده امنیت داخلی/ روز قدس، روز حیات اسلام است

سمیرم- امام جمعه موقپت سمیرم گفت: روز قدس روزی است که باید به همهٔ ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روز حیات اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام سجاد زینعلی با اشاره به اهمیت بالای روز قدس در برابر مستکبرین تصریح کرد: روز قدس یک روز جهانی بوده و این روز تنها معلق به سرزمین قدس نیست.

امام جمعه موقت شهرستان سمیرم افزود: روز قدس را می توان روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و همچنین دادخواهی ملت هایی است که در زیر فشار ظلم ‌آمریکا و غیر آمریکا قرار داشته اند.

وی این روز را زمان تجهیز مستضعفین در مقابل مستکبرین جهانی دانست و خاطرنشان کرد:  روز قدس امتیازی بزرگ برای متعدین بوده و به همین علت آن را  قدس می‌دانند، و عمل می‌کنند به آنچه باید بکنند و دماغ مستکبرین را به خاک می مالانند.

وی یاران اسرائیل و دیگر منافقین را این گونه معرفی کرد و گفت: همراهان و هم مسیران استکبار جهانی مانع از ابراز حضور مستضعفین در این روز می شوند و نمی خواهند دنیا صدای آن ها را بشنود و مردم باید بدانند حضور در راهپیمایی روز قدس تامین کننده امنیت داخلی کشور است.

زینعلی با اشاره به سخنی از  امام خمینی (ره) ادامه داد: باید همانطور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید، ‌ تمام ملت ها قیام کنند و این جُرثومه‌های فساد را به زباله‌دان ها بریزند.

وی با دعوت از مسلمین جهان بر ای نجات قدس خاطر نشان کرد: روز قدس روزی است که باید به همهٔ ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد، روز قدس، روز حیات اسلام است.

امام جمعه موقت شهرستان سمیرم با دعوت از مردم متدین و خداجوی شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: حضور گسترده و پرشور ملت‌ بیدار ما، در راهپیمایی روز قدس پایه‌های استبداد و استعمار را می‌لرزاند و جان تازه‌ای به مقاومت مردم فلسطین می‌دهد.

حجت الاسلام سجاد زینعلی در بخش دیگر از صحبت های خود افزود: همان طور که مردم ما هرسال با بصیرت و شکوه بیشتر در صحنه حضور دارند، مسئولان و دولتمردان باید مقتدرانه تر در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها بایستند و نباید اجازه دهند به بهانه های مختلف آنان برای ما تعیین تکلیف کنند زیرا که آنان دشمنان دیرینه ما بوده و جنایت های آمریکایی ها علیه مسئولان انقلابی ما، دانشمندان و ملت ما فراموش نشدنی است.

کد خبر 307753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.