حضور مردم  در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی فلسطینیان خواهد بود

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: مردم فلسطین برای ادامه مسیر خود نیازمند دلگرمی و حمایت هستند و به طور قطع حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دلگرمی بزرگی برای مردم فلسطین خواهد بود.

حجت الاسلام روح الله امینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،با اشاره به اینکه روز قدس از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: مردم ایران در طول سالهای گذشته همواره حضوری دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس داشته اند و نشان داده اند که یار و یاور مسلمین جهان هستند.

وی با اشاره به تاریخچه مبارزات مردم فلسطین با رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: مردم فلسطین به پشت گرمی مسلمانان جهان سالهاست که در این مبارزه ایستادگی کرده اند و دشمن را به ستوه آورده اند.

امینی تصریح کرد: مردم فلسطین برای ادامه مسیر خود نیازمند دلگرمی و حمایت هستند و به طور قطع حضور مردم در راهپیمایی روز قدس دلگرمی بزرگی برای مردم فلسطین خواهد بود.

امام جمعه نطنز بیان کرد: شرکت در راهپیمایی این روز بیانگر آن است مسلمانان جهان از نقشه های شوم استکبار جهانی آگاه هستند و می دانند که دشمن دست به هر اقدامی می زند تا مسئله فلسطین از ذهن مردم به ویژه مردم ایران پاک شود اما راهپیمایی روز قدس هر سال نشان داده که مسئله قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است

کد خبر 307733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.