ما در مسیر آزادی بر سر عهدمان با ملت خود هستیم

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه‌ای بزرگداشت روز جهانی قدس را خواستار شد و از شهروندان فلسطینی درخواست کرد که روز جمعه آینده به مناسبت این روز در مرزهای باریکه غزه تظاهرات برگزار کنند.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه‌ای بزرگداشت روز جهانی قدس را خواستار شد و از شهروندان فلسطینی درخواست کرد که روز جمعه آینده به مناسبت این روز در مرزهای باریکه غزه جمع شوند و خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد: ما از ملت فلسطین می‌خواهیم که روز جمعه آینده راهپیمایی باشکوهی به سمت موانع مرزی که از بین خواهند رفت، برگزار کنند، تا خشم خود از تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقدسات و ملت فلسطین را نشان دهند.

حماس همچنین از تمام ملت‌های عربی و اسلامی خواسته است تا در این روز به منظور همبستگی با قدس و مسجدالاقصی و مردم تحت محاصره فلسطین اشغالی خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را ابراز کنند.

جنبش حماس در بیانیه خود می‌افزاید: ما و تمام شرافتمندان بر عهدمان با امت و ملت خود تا زمان تحقق تمام اهداف در مسیر آزادی، تعیین سرنوشت و بازگشت به میهن باقی خواهیم ماند.

کد خبر 307708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.