روز قدس یادمان بیداری،مقاومت و هویت طلبی فلسطین است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور: روز قدس در تقویم جهان اسلام یادمان «بیداری، مقاومت و هویت طلبی» ملتی است که با استعانت از خالق هستی، با وجود کمترین ابزار و امکانات، در برابر استیلا و استکبار سیاست پیشگان و مروجان آپارتاید جدید، خواهان احیا و احقاق اولین حقوق بدیهی و طبیعی انسان خود هستند.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در آستانه روز جهانی قدس پیامی به شرح زیر صادر کرد:

سال‌هاست که به برکت روشنگری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مساله قدس و فلسطین به مهمترین دغدغه جهان اسلام مبدل شده است، اگرچه در سایه سکوت مرگبار جوامع بشری و موضع منفعلانه آنان، جنایات رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان بی دفاع فزونی یافته است. این امر وظیفه جامعه جهانی را در برابر این فجایع سنگین‌تر می‌کند چرا که رژیم اشغالگر قدس با عملکرد ددمنشانه خود ارزش‌های انسانی را نشانه رفته است و هر فرد صاحب تفکر و اندیشه به ویژه مسلمانان که پیرو آیین صلح و دوستی هستند می‌بایست برای حفظ کرامت انسانی و احقاق حقوق برادران و خواهران مسلمان خویش در عرصه گیتی تلاش کند.

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یادگار و نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل (ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بیانگر اعتقاد و پایبندی رهبر معظم و مردم ایران به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان و یکه‌تازان عرصه جهانی است تا برای همیشه مساله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند.

روز قدس در تقویم جهان اسلام یادمان «بیداری، مقاومت و هویت طلبی» ملتی است که با استعانت از خالق هستی، با وجود کمترین ابزار و امکانات، در برابر استیلا و استکبار سیاست پیشگان و مروجان آپارتاید جدید، خواهان احیا و احقاق اولین حقوق بدیهی و طبیعی انسان یعنی حق زیستن از «مهمانان ناخوانده میزبان نما» یعنی رژیم صهیونیستی به رهبری آمریکا است.

امروز که خاورمیانه درگیر خشونتی تاسف‌بار شده است، بر کسی پوشیده نیست که این نقشه شوم نتیجه پیوند خوردن تکفیری‌ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی است و ناآرامی‌ها و خشونت‌های منطقه غرب آسیا ریشه در اشغال سرزمین‌های اسلامی دارد. لذا ضرورت دارد جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند تا دست به خون آغشته شده دولت‌های مرتجع، آن رژیم جعلی و حامیانشان در لابلای غوغاسالاری سیاسی و شارلاتانیسم خبری بین المللی پنهان نماند و بار دیگر جهانیان دریابند که اسلام منادی آزادی، برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان هستی است.

اینک و در برهه‌ای که ایران اسلامی به دنبال حوادث تروریستی اخیر در تهران نقش دقیق امنیتی و نظامی خویش را ایفا کرد و سیلی محکم، به موقع و دقیقی را توسط فرزندان خود در سپاه قدس، بر صورت گروهک تروریستی و منافق داعش نواخت، اقتدار و عظمت خود را بیش از پیش به رخ جهانیان نمایاند و با این حرکت به موقع نشان داد که نقش تعیین کننده در تامین ثبات و موقعیت‌های استراتژیک منطقه دارد .

حال ملت مومن، انقلابی و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با درک حلاوت امنیت و اقتدار و به شکرانه این نعمت بزرگ، امسال نیز همچون سال‌های گذشته با زبان روزه و با دل‌هایی مملو از عشق به معمار کبیر انقلاب و سرشار از ارادت به سکان‌دار فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مسلمانان فلسطین و ابراز نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، موجب دلگرمی مردم آزاده و بی دفاع فلسطین شده و با اقتدار خود ثابت کنیم که سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدا نشدنی دارد.

و تو ای فلسطین، ای بیت المقدس، وادی معراج پیامبر مهربانی‌ها، نزدیک است وعده الهی.

کد خبر 307706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.