شمارش معکوس تکمیل ابر پروژه استقلال/ بهره برداری رسمی از پروژه هفته آینده

مدیرابر پروژه استقلال گفت: عملیات اجرایی ابرپروژه استقلال در مراحل پایانی قرار دارد و هفته آینده به بهره برداری رسمی می رسد.

بابک حقیقی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: میدان استقلال یکی از تقاطع‌های بزرگ حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان و یکی از ابر پروژه های عمرانی شهر اصفهان محسوب می شودکه عملیات اجرایی آن از سال 94  آغاز شد .

وی با اشاره به اینکه عملیات اجراییاین پروژه در 2 فاز پیش بینی شده است، افزود: فاز اول این پروژه شامل پل های همسطح و رو گذر مسیر اصفهان – شاهین شهر است که در خردادماه سال گذشته به پایان رسید.

مدیر ابرپروژه استقلال عنوان کرد:  عملیات اجرایی فاز دوم تقاطع غیر همسطح استقلال در دست اجراست و اکنون نیز در مراحل پایانی است.

وی در ادامه از مراحل تکمیلی اجرای پل ششم میدان استقلال به صورت پیش تنیده خبرداد وگفت: پل ششم فاز دوم این پروژه نیز بلوار آزادگان را به بلوار دانشگاه متصل می کند که با احداث این پل سرعت و ایمنی عبور و مرور در محور خمینی شهر به تهران افزایش می یابد.

مدیرابرپروژه استقلال ادامه داد: عملیات اجرایی پل قطار شهری که یکی از مجموعه پل‌های تقاطع غیر همسطح استقلال محسوب می شود، نیز تکمیل شد.

حقیقی با بیان اینکه زیباسازی و نور پردازی میدان ورودی پروژه با عنوان درایگاه علم و فناوری رو به اتمام است، اضافه کرد: برای ایجاد ورودی ایمن و زیبای شهر احداث نمادها، آب نماهای فرحبخش و نورپردازی زیبا و فضای سبز احداث می شود.

وی تصریح کرد:  نیروهای این پروژه در ۳ شیفت کاری در حال تلاش هستند تا بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این ابرپروژه هفته آینده به بهره برداری رسمی برسد.

کد خبر 307636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.