امید به امیر نپیوست

رابطه خوب با امیر قلعه‌نویی که یک بار باعث ترک سپاهان از سوی امید ابراهیمی شده بود این بار منجر به پیوستنش به ذوب‌آهن نشد.

به گزارش ایمنا، پس از آنکه امیر قلعه‌نویی سکان هدایت ذوب‌آهن را در دست گرفت شایعاتی درباره علاقه او به جذب چند بازیکن استقلال مطرح شد که یکی از آنها امید ابراهیمی بود.

ابراهیمی که در زمان حضورش در سپاهان از بازیکنان وفادار این تیم به حساب می‌آمد پس از آنکه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست داد با باشگاه اصفهانی به مشکل برخورد و در ادامه به واسطه رابطه خوبش با امیر قلعه‌نویی سر از استقلال در آورد. پس جای تعجب زیادی نداشت اگر این بازیکن این مرتبه هم به دعوت کسی پاسخ مثبت دهد که اولین بار تحت هدایت او در لیگ برتر مطرح شده بود.

شایعه حضور ابراهیمی در ذوب‌آهن البته خیلی جدی نبود و به خصوص پس از آنکه باشگاه اصفهانی هفته پیش حمید بوحمدان را جذب کرد بیش از پیش رنگ باخت زیرا بعید بود که ذوب‌آهن  جذب یک بازیکن دیگر در پُست هافبک دفاعی را در دستور کار داشته باشد.

احتمال نه چندان پُررنگ پیوستن امید به ذوب‌آهن سرانجام بامداد امروز با انتشار خبر رسمی تمدید قرارداد او با استقلال به طور کلی منتفی شد.

کد خبر 307543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.