ایفمارک PEC شد

ساختمانی که سرمربی تیم ملی بر سر تصاحب آن با رئیس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فدراسیون فوتبال دچار اختلاف شده بود امروز رسماً به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار رده‌های مختلف تیم ملی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام فدراسیون فوتبال ساختمان PEC امروز در مرکز ملی فوتبال ایران به بهره‌برداری می‌رسد. در این مرکز قرار است تا سرپرستان و مدیران تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی از بزرگسالان و امید گرفته تا جوانان، نوجوانان و نونهالان فعالیت کنند.

جالب آنکه PEC همان ساختمانی است که پیشتر قرار بود در آن فعالیت‌های پزشکی فدراسیون فوتبال زیر نظر فدارسیون جهانی انجام شود. اما کارلوس کی‌روش به اینکه این ساختمان تحت نام ایفمارک به مرکز پزشکی منتخب فیفا بدل شود به شدت معترض شد. مرد پرتغالی به این موضوع اعتراض داشت که این ساختمان نه برای امور پزشکی که با تلاش و در اثر پیگیری‌ها و رایزنی‌های چندین ساله او با فدراسیون فوتبال آماده شده است تا در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

نتیجه دعواهای سرمربی تیم ملی با رئیس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال به اینجا ختم شد که فدارسیون فعالیت‌های ایفمارک را به محل دیگری منتقل کرد تا عصبانیت کی‌روش در این باره برطرف شود.

کد خبر 307399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.