بی‌سروصداترین تمدید قاسم

هافبک خلاق ذوب‌آهن که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل توأم با مصدومیت به غیر از این تیم پیشنهاد دیگری نداشت بی‌سروصداتر و کم‌حاشیه‌تر از همیشه قرارداد خود را با باشگاه اصفهانی تمدید کرد.

به گزارش ایمنا، قاسم حدادی‌فر از جمله بازیکنان ذوب‌آهن بود که با اتمام فصل قراردادش با باشگاه اصفهانی به پایان رسید. با این وجود، دغدغه‌ای جدی برای تمدید قرارداد کاپیتان دوم ذوب‌آهن وجود نداشت چون مسلم بود که حدادی‌فر پس از سپری کردن فصلی که تقریباً تمامی آن به مصدومیت گذشت برخلاف گذشته مورد توجه باشگاه‌های رقیب نیست و گزینه‌های چندانی برای انتخاب پیش روی خود نمی‌بیند.

هافبک طراح ذوب‌آهن که مصادف با آغاز فصل جدید ۳۴ ساله خواهد شد به خصوص در چند سال اخیر به دفعات با پیشنهادهایی از سوی تیم‌های سرخابی پایتخت مواجه شد. امسال اما از آن پیشنهادهای کذایی که زمستان و تابستان نمی‌شناخت و بعضاً تا هفته‌ها و ماه‌ها به سوژه داغ نقل و انتقالاتی بدل می‌شد هیچ خبری نبود.

حدادی‌فر که عملاً انتخابی جز ذوب‌آهن نداشت این بار خیلی بی‌حاشیه‌تر و زودتر از همیشه با ذوب‌آهن به توافق رسید تا یک فصل دیگر به تعداد سال‌های حضورش در جمع سبزپوشان اصفهانی بیفزاید.

کد خبر 307271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.