در سطح ملی به باشگاه ذوب‌آهن توجه نشده است/ به دنبال قهرمانی نیستم

مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن به ورزش کشور بسیار خدمت کرده است اما آن‌طور که باید به این باشگاه در سطح ملی توجه نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی بعدازظهر امروز در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در لیگ هفدهم اظهار کرد: باشگاه ذوب‌آهن به ورزش کشور بسیار خدمت کرده است اما آن‌طور که باید به این باشگاه در سطح ملی توجه نشده است.

وی افزود: ورزش یکی از جایگاه‌هایی است که فرهنگ و اخلاق اسلامی باید در آن نهادینه شود و اگر این اتفاق نیفتد، ورزش اثر و ارزش خود را ندارد. از پیوستن امیر قلعه‌نویی به باشگاه ذوب‌آهن به عنوان نمونه بارز اخلاق در ورزش بسیار خوشحالم. زیاد به دنبال قهرمانی نیستم و بیش از هر چیز به دنبال اخلاق، دین‌مداری و پیروی از اسلام واقعی هستم.

صادقی گفت: امیدوارم عمل، اخلاق، گفتار و رفتار ما به خصوص در ورزش نزدیک به امیرالمومنین (ع) و پیامبر اکرم (ص) باشد. البته منظور این نیست که از قلعه‌نویی قهرمانی نمی‌خواهیم و باید در مسیر قهرمانی هم کار شود و با حمایت اعضای هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن و پشتیبانی من از ورزش ذوب‌آهن، برای قهرمانی تلاش کنید.

مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن بیان داشت: انتظار دیگر من توجه به فوتبال پایه ذوب‌آهن است. ذوب‌آهن فوتبالیست‌های زیادی را به لیگ برتر و ورزشکاران زیادی را به تیم‌های ملی معرفی کرده است و در این زمینه هر بودجه‌ای که نیاز باشد در اختیار ورزش ذوب‌آهن قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: شرکت ذوب‌آهن با مشکلات مالی مواجه است و شرایط اقتصادی کشور، تحریم‌ها و وضعیت کارخانه باعث شده در شرایط بحرانی قرار بگیریم ولی به این معنی نیست که پشت باشگاه ذوب‌آهن را خالی کنیم. با تمام قدرت پشتیبان باشگاه هستم تا همچنان به افتخاراتی که از ابتدای تشکیل باشگاه به آن رسیده است ادامه دهد.

صادقی در پایان حضرت علی (ع) را قهرمان قهرمانان دنیا و نمونه بارز انسانیت نامید و آرزو کرد همگان بتوانند از این بزرگ مرد تاریخ در رفتار و گفتار خود درس بگیرند.

کد خبر 307259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.