منتخبان شورای پنجم پیشنهادات مردم و نخبگان را مورد توجه قرار می دهند

عضو شورای شهر اصفهان گفت: این روزها مردم، نخبگان و فرهیختگان، ‌ائمه جمعه و جماعات، اصحاب رسانه و همکاران در شورای اسلامی ‌در برخی موارد منتخبان شورای پنجم را مورد خطاب قرار می دهند و از سر دلسوزی نصایح، مواعظ و پیشنهادات ارزشمندی را ارائه می کنند که به طور حتم در برنامه ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و تبریک صعود مقتدرانه تیم ملی به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: در جلسات قبلی تاکید شد که ما وظیفه داریم به گونه ای عمل کنیم که روال معمول در مدیریت شهری استمرار یابد و از هرگونه گفتار، رفتار و اقدامی که شائبه اقدام غیر معمول را در این زمان به ذهن متبادر و نزدیک می کند پرهیز شود.

وی ادامه داد: بر اساس اخبار واصله که بنده صحت و سقم آن را نمی دانم  گفته می شود اموری نظیر صدور احکام جدید، تبدیل وضعیت، تمدید مأموریت، به کارگیری نیروی جدید، ایجاد تعهد و انعقاد قراردادهای طویل المدت و خارج از معمول در درست انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: بدیهی است چنانچه افراد مورد نظر دارای حق و حقوقی باشند، هیچکس و در هیچ زمانی نمی تواند مانع حقوق حقه آنها شود و چنانچه از حقوقی برخوردار نباشند و به صورت سلیقه ای انجام گیرد دوام نخواهد آورد و بلافاصله مورد اصلاح قرار می گیرد و نتیجه ای به جز بالا بردن انتظارات و توقعات و ایجاد خلل در امور اداری نخواهد بود.

وی افزود: به نظر می رسد که مسئولان مربوطه به منظور آرامش بخشی و دفاع از اقدامات معمول خود و پایان دادن به شایعات احتمالی مذکور از طریق رسانه های شهرداری اطلاع رسانی کنند و بهتر است چنانچه اموری انجام گرفته که طبق ضوابط و مقررات و در این زمان باید صورت می گرفته است نیز اطلاع رسانی شود.

نصر اصفهانی اضافه کرد: در نتیجه یا شایعات مقرون به صحت است که شهرداری باید پاسخگو باشد یا صحت ندارد که باید تکذیب شود و سکوت مسئولان مربوطه در این مقطع شایسته و مناسب نبوده و زیبنده مسئولان قانون مدار و متعهد شهرداری نیست.

وی اضافه کرد: این روزها مردم و نخبگان و فرهیختگان، ‌ائمه جمعه و جماعات مسئولان، اصحاب رسانه و همکاران در شورای اسلامی، ‌در برخی موارد منتخبان شورای پنجم را مورد خطاب قرار می دهند و از سر دلسوزی نصایح، مواعظ و پیشنهادات ارزشمندی را ارائه می کنند که با شناختی که بنده از منتخبان مردم دارم به طور حتم در برنامه ها مورد توجه و عنایت قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: اما به نظر می رسد تعیین تکلیف همراه با توهین با هدف جهت دهی دخالت در وظایف محوله امر پسندیده و مطلوبی نباشد و به یقین مورد توجه قرار نخواهد گرفت چراکه تکالیف شورای پنجم همچون دوره های اول تا چهارم را قانون مشخص کرده که بدان عمل خواهد شد.

کد خبر 307243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.