پروژه های نیمه تمام قرآنی با همت خیران تکمیل شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: پروژه های نیمه تمام قرآنی با همت خیران تکمیل شود.

به گزارش ایمنا، میثم نمکی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در بازدید از مجتمع قرآنی مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل گفت: ساخت پروژه مجتمع قرآنی مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان یک حرکت ارزشی و جهادی است و روند پیشرفت فیزیکی این مجموعه بزرگ قرانی یک الگوی ممتاز به شمار می رود.

وی گفت: با پیش بینی فضاهای تخصصی قرآنی شامل مدارس قرآنی، سالن اجتماعات، بخش خدمات آموزشی اداری، کتابخانه و ... در این مجموعه، حدود 4 هزار متر به ظرفیت فضای قرآنی شهرستان افزوده خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به فعالیت چشمگیر و شبانه روزی مدیریت مهد قران کریم و ولایت در ایجاد و توسعه فضاهای قرآنی و رونق فعالیتهای آموزشی ترویجی و تبلیغی قرآن کریم گفت: مهد قرآن کریم آران و بیدگل نه تنها در سطح شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل ممتاز است بلکه یکی از آبرومندترین مراکز قرآنی اصفهان و کشور به شمار می رود.

نمکی ابراز امیدواری کرد با همت بلند خیرین همچون گذشته پروژه های نیمه تمام قرآنی تکمیل و زمینه فعالیت های محتوایی بیشتری برای قرآن آموزان و دوستداران قرآن کریم فراهم گردد./

کد خبر 307221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.