اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور تسهیل رفت و آمد در شب های قدر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان از اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور تسهیل در حمل و نقل در شب های قدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در شب های قدر افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان به منظور روان سازی ترافیک و کاهش حجم ترافیک طرح محدودیت های ترافیکی را در برخی از نقاط این شهر اجرا می کند.  

وی اضافه کرد: بمنظور اجرای هر چه بهتر مراسم احیای شب قدر در گلستان شهدای اصفهان از ساعت ۲۱ روزهای ۲۵ و ۲۷ خرداد تا پایان مراسم در تقاطع های سجاد به سپه سالار، حضرت آیت الله رحیم ارباب، شیخ مفید، شیخ صدوق، سعادت آباد، مصلا و تمام ورودی های بزرگراه همت به سمت میدان شهید لاوی، محدودیت ترافیکی اعمال و از ورود وسایل نقلیه جلوگیری می شود.  

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان افزود: پارکینگ خدمات شهری شهرداری ناحیه ۶ نیز برای پارک خودروهای جانباران سرافراز و ورزشگاه سپاه پاسدارن روبروی گلستان شهدا نیز برای پارک موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده است.  

چلمقانی ادامه داد: توقف هر نوع وسیله نقلیه حد فاصل میدان شهید لاوی و میدان بسیج در ضلع شمالی خیابان سجاد روبروی گلستان شهدا ممنوع است و خودروهای پارک شده توسط خودروبرهای نیروی انتظامی انتقال می یابند.  

این مقام مسئول افزود: همچنین درمحل های مسجد رضوی واقع در خیابان شریف واقفی، حسینیه کمال در خیابان کمال، حرم زینبیه، امامزاده محسن و خیابان پاسداران و تمام مساجد و تکایا که مراسم برگزار می شود پلیس راهور حضور دارد و در صورت نیاز محدودیت های ترافیکی کوتاه مدت اعمال خواهد شد.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به حضور ۱۰۰ درصدی نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی از شروع مراسم احیای شب قدر تا پایان مراسم و روان سازی ترافیک، از مردم خواست تا با پلیس همکاری و از استفاده از خودروهای شخصی برای شرکت در این مراسم ها خودداری کنند.

کد خبر 306999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.