وزن ملی سپاهان چهار برابر شد

با فعالیت‌های نقل و انتقالاتی سپاهان تعداد ملی‌پوشان این تیم به فرض تمدید قرارداد احسان حاج‌صفی به چهار نفر افزایش یافت.

به گزارش ایمنا، با توجه به آنکه بخش بزرگی از ترکیب تیم ملی را لژیونرهای شاغل در لیگ‌های اروپایی تشکیل می‌دهند به استثنای پرسپولیس که در حال حاضر سهامدار اصلی تیم ملی است حتی باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری هم ملی‌پوشان زیادی ندارد. این مورد درباره سپاهان هم صدق می‌کند و باشگاه اصفهانی که در گذشته‌ای نه چندان دور شاکله اصلی تیم ملی را تشکیل می‌داد تا همین اواخر تنها یک نماینده در جمع ملی‌پوشان داشت و او کسی نبود جز احسان حاج‌صفی که در ادامه روند باثبات سال‌های گذشته خود همچنان یکی از ارکان جدایی‌ناپذیر تیم ملی به حساب می‌آید.

مصادف با شروع فصل نقل و انتقالات و جذب چند بازیکن جدید توسط سپاهان اما ورق برگشت و تعداد ملی‌پوشان تیم اصفهانی افزایش یافت.

اکنون سپاهان علاوه بر حاج‌صفی (البته به شرط تمدید قرارداد) عزت پورقاز، سعید آقایی و ساسان انصاری را هم در اختیار دارد. هرچند خریدهای جدید سپاهان پایگاه چندان محکم و تثبیت‌شده‌ای در تیم ملی ندارند اما از گزینه‌های مدنظر کارلوس کی‌روش هستند و با حضورشان در جمع طلایی‌پوشان وزن ملی سپاهان را افزایش داده‌اند.

کد خبر 306933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.