شریفات ذخیره پهلوان یا جایگزینش؟

پُست بازی اولین خرید لیگ برتری ذوب‌آهن بسیار شبیه بازیکن ملی‌پوش این تیم است که انتظار می‌رود در روزهای آینده قراردادش با باشگاه اصفهانی تمدید شود.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن پس از جذب سیداحمد موسوی از لیگ یک و تمدید قرارداد با مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات و حمید بوحمدان را هم از فولاد خوزستان جذب کرد تا در آستانه آغاز رسمی فصل نقل و انتقالات اولین خریدهای لیگ برتری خود را هم انجام داده باشد.

پُست تخصصی شریفات هافبک چپ است اما این بازیکن ۲۸ ساله توانایی بازی به عنوان هافبک راست و هافبک هجومی را هم دارد. بوحمدان هم در اصل هافبک دفاعی است اما در صورت نیاز می‌تواند به عنوان هافبک میانی و حتی مدافع وسط نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

به نظر می‌رسد که پُست تخصصی ۲ خرید جدید ذوب‌آهن نزدیک به منطقه بازی ۲ بازیکن قدیمی‌تر این تیم است. هرچند حدادی‌فر در قیاس با بوحمدان بازیکنی به مراتب هجومی‌تر به حساب می‌آید اما پُست بازی پهلوان بسیار شبیه شریفات است.

با توجه به اینکه قرارداد این ۲ ملی‌پوش فعلی و سابق به پایان رسیده است به ویژه پس از فعل و انفعالات اخیر انتظار می‌رود که باشگاه اصفهانی تمدید قرارداد با آنها را هم در دستور کار قرار دهد.

کد خبر 306931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.