حفظ موسی در اصفهان

تداوم موفقیت سپاهان در نقل و انتقالات منوط به آن است که باشگاه اصفهانی مهره‌های کلیدی فصل گذشته خود را از دست ندهد.

به گزارش ایمنا، سپاهان تا به اینجا خریدهای خوبی داشته است اما میزان موفقیت یک باشگاه در نقل و انتقالات تنها منوط به جذب بازیکنان آماده نیست بلکه به توانایی باشگاه در حفظ مهره‌های کلیدی هم بستگی دارد.

سپاهان تا این مقطع تنها شجاع خلیل‌زاده را برخلاف میل خود از دست داده است که رفتن این بازیکن به پرسپولیس هم البته تا حدود زیادی قابل‌پیش‌بینی و اجتناب‌ناپذیر بود. طی روزهای اخیر اما اخباری مبنی بر احتمال جدایی دیگر مدافع میانی فصل گذشته سپاهان منتشر شده است که حکایت از پیوستن قریب‌الوقوع موسی کولیبالی به استقلال خوزستان دارد.

شواهد و قرائن حاکی از آن است که این مدافع ۲۴ ساله اهل مالی با استقلال خوزستان به توافق رسیده اما هنوز قراردادی با این باشگاه اهوازی امضا نکرده است. به موازات آن، سپاهان هم علاقه‌مند به تمدید قرارداد با کولیبالی است اما تلاش‌های باشگاه اصفهانی به بهانه‌هایی نه چندان پذیرفتنی مانند عدم‌حضور این مدافع در ایران یا عدم‌امکان برقراری تماس با او تا این لحظه با شکست همراه بوده است.

خلاصه اینکه کولیبالی هرچند هنوز با استقلال خوزستان قرارداد نبسته است اما ظاهراً فاصله زیادی هم با این اتفاق ندارد و سپاهان اگر می‌خواهد فصل نقل و انتقالاتی را که به خوبی شروع کرده است با موفقیت ادامه دهد چاره‌ای ندارد جز اینکه برای حفظ مهره‌های کلیدی فصل گذشته خود بیش از پیش جدیت به خرج دهد.

کد خبر 306765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.