عملیات احداث خط دوم بی.آر.تی از میدان قدس تا میدان جمهوری به پایان رسید

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث خط دوم بی.آر.تی از میدان قدس تا میدان جمهوری تکمیل شد.

به گزارش ایمنا، کاهش آلودگی هوا، کم شدن زمان انتظار در ایستگاه ها، اطلاع رسانی  دقیق به مسافران در ایستگاه و اتوبوس به همراه زمان بندی مناسب و دریافت بلیط قبل از ورود به اتوبوس و حذف رابطه مستقیم راننده و مسافر از مزایای راه اندازی خطوط تندرو است.

در این راستا توسعه خطوط بی.آر.تی در دستور کار مدیریت شهری اصفهان قرار دارد، تاکنون خط یک از شهر ابریشم تا پایانه باقوشخانه و فاز اول خط سوم از پایانه ارغوانیه تا میدان امام علی(ع) راه اندازی شده است.

علیرضا صلواتی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در این رابطه گفت: به منظور کاهش ترافیک و به دنبال آن کاهش آلودگی هوا در شهر اصفهان، راه اندازی خطوط  تندرو در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر احداث خط دوم بی.آر.تی از میدان قدس تا میدان جمهوری به طول ۴ کیلومتر در دستور کار است که به تازگی عملیات اجرایی این خط تکمیل شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: ایستگاه های خط دوم بی.آر.تی تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته و اکنون نیز در مراحل نازک کاری است.

صلواتی با اشاره به دیگر خطوط بی آر تی اضافه کرد: احداث خطوط بی. آر. تی از میدان استقلال تا میدان جمهوری و از میدان جمهوری تا شهدای غزه نیز در دست طراحی و مطالعه است.

کد خبر 306717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.