۸۰ درصد معلولان شاغل در ادارات بهزیستی اصفهان، بانوان هستند

نطنز- مدیر کل بهزیستی اصفهان گفت: بیش از ۸۰ درصد از معلولانی که در ادارات بهزیستی استان به مددجویان خدمت رسانی می کنند ؛بانوان هستد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سعید صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در مراسم مراسم ضیافت افطاری خانواده بزرگ بهزیستی نطنز و قدردانی از دانش آموزان و دانشجویان برتر زیر پوشش این نهاد  از عضوگیری ۲۰۰ پرسنل جوان در این سازمان خبر داد و اظهار کرد: بازنشستگان سرمایه های انسانی این سازمان هستند و ما همواره قدردان تلاش آنان بوده و از تجارب ارزنده آن ها بهره خواهیم برد.

وی از فعالیت های خیرخواهانه جوانان نطنزی در قالب گروه مهربانی و انجام فعالیت های خیرخواهانه آن ها برای کمک به مددجویان قدردانی کرد و افزود: با وجود اینکه هیچ انتظاری از این جوانان نبوده است، اما اقدام خیرخواهانه آن ها باعث شد تا نیازهای تعداد قابل توجهی از جامعه هدف در ابعاد مختلف تامین شود و امیدواریم زمینه گسترش بیش از پیش این حرکت در سطح شهرستان فراهم شود.

مدیر کل بهزیستی اصفهان مجموع جمعیت بهزیستی استان را بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر عنوان و بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد از معلولانی که در سطح ادارات بهزیستی استان به مددجویان خدمت ارائه می دهند از بانوان هستند.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ هزار کودک در مهدهای کودک زیر نظر بهزیستی در سطح استان اصفهان حضور دارند و از خدمات و آموزش های آن بهره می برند.

فردین سعیدی معاون فرماندار نطنز نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به رسالت مهم سازمان بهزیستی در سراسر کشور و خدمت رسانی به قشر عظیم و با استعداد، در مجموعه شهرستان نیز تلاش شده است تا حداقل های لازم برای کمک به این مجموعه و به خصوص دختران بی سرپرست فراهم شود.
سعیدی افزود: جوانانی با ظرفیت و استعداد فوق العاده در جامعه هدف بهزیستی حضور دارند و مسئولان شهرستان نیز با همکاری محبی رئیس اداره بهزیستی نطنز تلاش کرده اند تا با برگزاری کلاس ها و برنامه ها این نهاد را در رسیدن به اهداف کمک کنند.

انجمن مهربانی نطنز در این مراسم مبلغ ۸۰ میلیون ریال وجه نقد جمع آوری شده در برنامه بازارچه مهربانی نوروزی را تقدیم مدیر کل بهزیستی استان کرد و مدیر کل نیز این مبلغ را در اختیار اداره بهزیستی نطنز قرار داد./

کد خبر 306715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.