احتمال افزایش بادشدید درمناطق شرقی و غربی اصفهان/روند افزایش دما ادامه دارد

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در اکثر نقاط استان آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت جوی استان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار و در ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید تا اواخر هفته بر روی استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه در اکثر مناطق استان آسمانی صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در مناطق شرق، شمال شرق و غرب استان برای ساعات بعدازظهر وزش باد متوسط و معمولی پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ادامه داد: دمای هوای امروز صبح اصفهان به ۳۷ درجه سانتیگراد رسید و فردا در خنک‌ترین ساعات به ۲۲ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه روند افزایش دمای هوای اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد، اضافه کرد: گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته را خوروبیابانک با ۴۳ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین نقطه را بویین و میاندشت با پنج درجه سانتیگراد عنوان کرد.

کد خبر 306708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.