توزیع ۵ هزار جلد قرآن کریم در مساجد فاقد درآمد استان اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: در راستای اجرای نیات واقفان نیک اندیش اصفهانی در ماه مبارک رمضان ۵۰۰۰ جلد قرآن کریم از طرف اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان در مساجد فاقد درآمد استان اصفهان توزیع می شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح توزیع قرآن های جدید بین مساجد فاقد درآمد استان اصفهان توسط اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان آغاز شده و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: این طرح با هدف جایگزین کردن قرآن های جدید به جای کتب فرسوده و تجهیز و تکمیل کتابخانه ها و مراکز فرهنگی و قرآنی مساجد فاقد درآمد با رویکرد اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش و از محل موقوفاتی که نیات آنان نشر و ترویج قرآن کریم است اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان خاطر نشان شد: در این طرح ۵۰۰۰ جلد قرآن کریم که از انتشارات اسوه و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال تهیه شده است بین مساجد توزیع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی گفت: هیئت امنا مساجدی که فاقد درآمد هستند جهت بهرمندی از این طرح می توانند همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان به اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان واقع در خیابان بزرگمهر نبش کوی فرهنگیان مراجعه و در خواست خود را مبنی بر دریافت قرآن جدید به این اداره ارائه نمایند./

کد خبر 306645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.