۱۴ بازیکن ایران در هفته سوم معرفی شدند/ غیبت غلامی و معنوی‌نژاد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۴ بازیکن ایران در هفته سوم لیگ جهانی را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال ۲۰۱۷ از ۱۲ تا ۲۸ خردادماه با حضور ۱۲ تیم صربستان، برزیل، فرانسه، ایتالیا، لهستان، آمریکا، روسیه، ایران، بلژیک، آرژانتین، بلغارستان و کانادا در گروه‌های متفاوت و در سه هفته برگزار می‌شود.
هفته سوم لیگ جهانی والیبال از روز پنج شنبه ۲۵ خردادماه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد یافت.
۱۲ تیم سطح یک لیگ جهانی در هفته سوم در شهرهای کوردوبا (آرژانتین)، کاتوویسا و لودز (لهستان) و آنتورپ (بلژیک) به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم ملی والیبال ایران در لهستان به مصاف تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان خواهد رفت.
ایگور کولاکوویچ ۱۴ بازیکن شرکت کننده ایران در هفته دوم لیگ جهانی را به قرار زیر اعلام کرد:
سعید معروف، سید محمد موسوی، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، مسعود غلامی، علی شفیعی، مجتبی میرزاجانپور، مهدی مرندی و مصطفی حیدری.
امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی) پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی (پزشک) دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) نیز کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی خواهند بود.
سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به مصدومیت محمدجواد معنوی‌نژاد و عادل غلامی گفت: این دو بازیکن در فهرست ۱۴ نفره بازیکنان ایران در هفته سوم لیگ جهانی قرار ندارند اما معنوی‌نژاد برای اینکه از تمرینات دور نماند و زیر نظر دکتر افروزی به فیزیوتراپی بپردازد با تیم به لهستان سفر می‌کند. با توجه به اینکه تیم ملی شانس صعود به مرحله نهایی را هم دارد و با باید در آماده ترین شرایط باشیم.
ملی پوشان ایران در هفته نخست سه مسابقه برگزار کردند که برابر ایتالیا و برزیل مغلوب شدند و در مسابقه سوم موفق به شکست ۳ بر یک لهستان شدند.
شاگردان کولاکوویچ در هفته دوم لیگ جهانی نیز موفق به شکست آرژانتین و بلژیک با نتیجه ۳ بر ۲ شدند و نتیجه بازی با صربستان را ۳ بر یک واگذار کردند.
تیم ملی والیبال ایران که بامداد سه‌شنبه تهران را به مقصد لهستان ترک می‌کند، در حال حاضر با سه برد و هفت امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد.

کد خبر 306619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.