پیشرفت و تعالی امروز شهر ماحصل همدلی و هم افزایی مدیریت شهری اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز اگر شاهد موفقیت و پیشرفت شهر هستیم مرهون همدلی و دلسوزی و هم افزایی مدیریت شهری اصفهان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در مراسم تعریض پل فلزی گفت: افتخار داریم در شهر هر هفته به همت شهردار سختکوش اصفهان دکتر جمالی نژاد و معاونشان و کارکنان شهرداری شاهد افتتاح پروژه های شهری هستیم.

وی افزود: علی رغم مشکلاتی که در مباحث اقتصادی و بودجه ای وجود دارد اما شهر اصفهان را همواره سر زنده می بینیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکیدکرد: یقینا اگر تلاش و کوشش مدیریت شهری نبود علی رغم مشکلاتی که دولت تدبیر و امید با آن مواجه است، نمی توانستیم امیدواری را در شهر و در بین مردم تزریق کنیم.

نصراصفهانی یاد و خاطره همه کسانی که برای پیشرفت شهر تلاش کردند و امروز در بین ما نیستند را گرامیداشت و گفت: به طور حتم  خدمات این عزیزان برای ما ستودنی است، کسانی که امروز در بین ما نیستند اما صادقات جاریه آنها در منظر و مرعای شهروندان هست بنابراین نمی توان از یاد و خاطره آنها غفلت کرد.

وی اظهارکرد: از خدمات همه کسانی که در گذشته در مسئولیت های مختلف برای سربلندی ایران عزیز و اصفهان همیشه سرافراز تلاش کردند قدردانی می کنیم.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین در ادامه از تلاش ها و کوشش های همه افرادی که در برهه ای از زمان توفیق خدمت رسانی در شهر پیدا کردند و تلاش داشتند شهر را با ارزش افزوده تحویل دیگران دهند سپاسگذاری کرد.

نصراصفهانی ضمن تشکر از معاون عمران شهرداری که بدون ادعا و خستگی ناپذیر پروژه های بزرگی را دنبال کرده اند، گفت: شورای چهارم همواره تلاش کرده است که در طول 4 سال شرایط را برای شهرداران وقت فراهم کند تا آنها بدون دلهره به کار و تلاش ادامه دهند و امروز اگر شاهد این موفقیت ها هستیم مرهون همدلی و دلسوزی و هم افزایی مدیریت شهری اصفهان بوده است.

وی اظهارکرد: به عنوان عضو منتخب در شورای پنجم به نمایندگی 13 عضو منتخب قول میدهم که ادامه راه مدیریت شهری همچون گذشته خواهد بود.

وی تاکید کرد: به طور حتم با تلاش ها و کوشش هایی که در شهر انجام شده سطح انتظارات و توقعات مردم افزایش یافته است و یقینا انتظارات و توقعات فردای مردم نجیب از منتخبان شورا از انتظارات امروزشان بیشتر خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افتخار می کنیم چنین فضایی ایجاد شده که شهروندان روز به روز توقعات شان نسبت به مدیریت شهری افزایش می یابد و به طور حتم خدمتگذاران شورا نیز باید پاسخی به درخواست های شهروندان بدهند .

نصراصفهانی تاکید کرد: مطمئن باشید شهر اصفهان مسیر رشد و تعالی را طی می کندچرا که اصفهان امروز تنها متعلق به ساکنان آن نیست و جهانیان نیز در این شهر سهم دارند در واقع اصفهان متعلق به جهانیان است و ما باید به سهم و انتظارات آنها از اصفهان توجه کنیم.

وی اضافه کرد: ایرانیان از هر گوشه این سرزمین از اصفهان انتظار و توقع دارند و ما باید این انتظارات را پاسخ دهیم.

عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد:  البته انتظارات شهروندان اصفهانی که مسیر شهرنشینی را طی کردند و به سمت شهروندی پیش می روند را باید پاسخ دهیم.

نصراصفهانی گفت: امروز تمام نمادهای شهروندی را در گوشه و کنار شهر شاهد هستیم ، اگر یک روزی کسانی که در شهر زندگی می کردند نام شهرنشین را به خود می گرفتند اما امروز با افتخار از شهروندان یاد می کنیم.

وی افزود: شهروندان اصفهانی نسبت به شهر تعلق خاطر دارند و نسبت به حقوق شهروندان عنایت دارد و همواره دلشان برای شهر خود می تپد تا در زمینه های عمرانی، خدماتی و اجتماعی مسیر تعالی را طی کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: امروز علی رغم تنگناهای مالی شاهد تلاش شبانه روزی در مجموعه مدیریت شهری هستیم بنابراین باردیگر لازم می دانم از همه تلاش ها و کوشش ها و همه مراقبت ها و مساعدت های بخش های مختلف که همراه مدیریت شهری هستند سپاس گذاری کنم.

نصراصفهانی تاکید کرد: امیدواریم هر هفته و هر ماه شاهد برگزاری مراسم های افتتاحیه که باعث نشاط و سرور شهروندان می شود، باشیم.

کد خبر 306618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.