بابایان: جباروف در برنامه‌های ما جایی نداشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان با بیان اینکه مشکلات تیمش از شروع مسابقه با ایران آغاز شد، گفت: سرور جباروف در برنامه ما جایی نداشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ساموئل بابایان در نشست خبری بعد از بازی تیم ملی فوتبال ازبکستان با ایران گفت: ابتدا به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم. ایران یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر آسیا است.
وی افزود: از شروع بازی مشکلات ما شروع شد. بازیکن ما در دقایق ابتدایی مصدوم شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان درباره شانس این تیم برای صعود به جام جهانی تصریح کرد: ما هنوز برای بازی‌های بعدی شانس داریم و امیدوارم برای بازی‌های بعدی شانس به ما رو کند. اگر در این بازی نتیجه دلخواه خودمان را می‌گرفتیم یا حداقل مساوی می‌شد، شانس‌مان زیاد بود. هنوز هم این شانس را داریم که به جام جهانی صعود کنیم. ما با کره جنوبی در ازبکستان بازی داریم و امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم به جام جهانی صعود کنیم.
بابایان در پایان درباره نیمکت‌نشینی جباروف و حضور لوبانوف در دروازه ازبکستان هم گفت: لوبانوف دروازه‌بان اول ماست نه دروازه‌بان سوم. جباروف هم در برنامه‌های ما جایی نداشت. با تعویضی که در نیمه اول انجام دادیم، برنامه خود را درباره جباروف عوض کردیم و به نحو دیگری جلو رفتیم.

کد خبر 306615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.