تعارف بازیکنان بر سر بازوبند کاپیتانی و شادی جالب کی‌روش

پس از ورود اشکان دژاگه به زمین، مسعود شجاعی بازوبند کاپیتانی را به او تحویل داد اما دژاگه بازوبند را به سیدجلال حسینی داد. حسینی هم نمی‌خواست بازوبند را به بازو ببندد ولی در نهایت آن را از دژاگه گرفت.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست ۲ بر صفر ازبکستان در ورزشگاه آزادی، در فاصله دو هفته تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه، جشن صعود گرفت. حواشی این دیدار به شرح زیر است:
* علیرضا جهانبخش در دقایق تلف شده نیمه نخست دچار مصدومیت شد و با درد زمین را ترک کرد. جهانبخش جای خود را به وحید امیری داد.
* در دقایق پایانی نیمه نخست کارلوس کی‌روش با عصبانیت به فرصت‌سوزی‌های بازیکنانش واکنش نشان می‌داد. این روند در نیمه دوم هم ادامه داشت و کی‌روش چند بار هم به تصمیمات داور معترض شد.
* تعداد خبرنگاران حاضر در ورزشگاه به قدری زیاد بود که برای برخی از آنها در جایگاه خبرنگاران جا برای نشستن وجود نداشت.
* با خطای بازیکن ازبکستان روی مهدی طارمی در دقیقه ۵۰، ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد اما مسعود شجاعی این توپ را به آسمان کوبید تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود.
* سردار آزمون با دریافت کارت زرد در دقیقه ۷۵ این مسابقه، دیدار بعدی تیم ملی کشورمان برابر کره جنوبی را از دست داد.
* پس از ورود اشکان دژاگه به زمین، مسعود شجاعی بازوبند کاپیتانی را به او تحویل داد اما دژاگه بازوبند را به سیدجلال حسینی داد. حسینی هم نمی‌خواست بازوبند را به بازو ببندد ولی در نهایت آن را از دژاگه گرفت.

* پس از به ثمر رسیدن گل دوم ایران توسط مهدی طارمی کارلوس کی‌روش به طرز جالبی در کنار زمین به شادی پرداخت.

* پس از سوت پایان بازی و صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی، کی‌روش با در دست گرفتن یک جام شبیه جام قهرمانی جام جهانی به خوشحالی پرداخت و سپس تک تک بازیکنان را در آغوش گرفت.

* سرمربی تیم فوتبال کشورمان سپس دست در دست بازیکنان به سمت تماشاگران رفت و شادی خود را با آنها تقسیم کرد.

* کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی در ادامه به همراه همه تماشاگران به اجرای تشویق ایسلندی پرداختند.

* در پایان این دیدار سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

کد خبر 306611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.