فولاد هرمزگان به سمت تولید فولاد خاص حرکت می کند

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: این شرکت در آینده بدون شک به سمت تولید فولاد خاص حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، فرزاد ارزانی درباره وضعیت فعلی فولاد هرمزگان اظهار داشت: این شرکت در شرایط کنونی با توجه به برخورداری از نیروی انسانی قوی، متعهد، جوان و با انگیزه در وضعیت و شرایط خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه برخورداری از نیروی انسانی قوی، متعهد، جوان و با انگیزه شرط موفقیت هر شرکتی است افزود: نخستین عاملی که ما را به سمت موفقیت سوق می دهد، نیروی انسانی است.
ارزانی گفت:فولاد هرمزگان از نظر نیروی انسانی بسیار قوی است اما باید مقداری نظم کاری و کار گروهی را در این شرکت ترویج دهیم.
وی افزود: همچنین باید ارتباط بین واحدها از نظر فرهنگ سازی، افزایش پیدا کند.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: توانایی ها و ظرفیت بالایی در فولاد هرمزگان وجود دارد و امیدواریم با همکاری و برنامه ریزی های لازم در این راستا به موفقیت های بیشتری دست یابیم.
وی با اشاره به صادرات محصولات تولیدی این شرکت افزود: بخش کمی از محصول تولیدی در فولاد هرمزگان در بازار داخلی و مابقی آن راهی بازارهای صادراتی می شود.
ارزانی گفت:صادرات فولاد هرمزگان نیز تابع نظم بازار جهانی است و باید بازار وجود داشته باشد تا محصولی را صادر کنیم.
وی با بیان اینکه بازار فولاد در ۲ سال اخیر از وضعیت خوبی برخوردار نبوده است، تصریح کرد: هم اکنون این وضعیت مانند سالهای گذشته نیست و بهتر شده است.
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت:امیدواریم با ظرفیت موجود در این شرکت و بهبود وضعیت، این شرکت بتواند با ظرفیت کامل فعالیت کند و محصول تولیدی خود را صادر کند.
ارزانی گفت: بازارهایی در این رابطه شناسایی شده و مشتری های خوبی وجود دارد.
وی با اشاره به ایجاد EPS مثبت در سال ۹۶، گفت: این شرکت در سال جاری به طور قطعی نه تنها ضرر نخواهد کرد، بلکه به سوددهی خواهد رسید.
ارزانی اظهار کرد: قرارگرفتن فولاد هرمزگان در منطقه بسیار مناسب و برخورداری از ظرفیت خوب موجب مثبت شدن EPS می شود.
وی همچنین درباره تغییر در بازارهای صادراتی افزود: کار را در بازارهای صادراتی که با آنها مشغول به همکاری هستیم، ادامه خواهیم داد، اما در کنار آن باید به دنبال بازارهای هدف جدید دیگری باشیم.
ارزانی گفت: باید با همه تعامل داشت و نباید تنها محصول تولیدی را به یک بازار عرضه کرد.
مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه قیمت تمام شده محصول تولیدی باید کاهش پیدا کند، گفت : برای این کار باید پرت ها را کاهش دهیم و میزان مصرف را بهینه کنیم.
وی با بیان اینکه برنامه های خوبی برای کاهش قیمت تمام شده محصول در دستور کار است و باید هدف گذاری شود گفت: این موضوع تنها شامل تولید نمی شود، بلکه باید در بخش های ستادی نیز برخی هزینه ها را کاهش دهیم.
ارزانی با بیان اینکه ۶۰ درصد هزینه های فولاد هرمزگان در بخش خرید مواد اولیه است افزود: در صورتیکه ۱۰ درصداز این میزان صرفه جویی شود، ۶ درصد از هزینه ها کاهش پیدا می کند.
وی گفت: باید این موضوع در تمامی بخش ها هدف گذاری شود تا مدیریت بهینه هزینه ها محقق شود.
ارزانی با بیان اینکه هیچ وقت به دنبال کاهش کیفیت و خدمات ارائه شده به کارکنان خود نیستیم، خاطرنشان کرد: معتقدیم روح این سازمان به نیروی انسانی آن است و باید مدیریت بهینه هزینه ها انجام شود و پول را در جای درست خرج کنیم.

کد خبر 306489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.