کولاکوویچ: تماشاگران در لحظات حساس کمک زیادی کردند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تماشاگران در لحظات حساس مسابقه با آرژانتین کمک بسیار زیادی به تیم ایران و کسب این پیروزی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی ۳ بر ۲ شاگردانش مقابل آرژانتین در نشست خبری اظهار کرد: این پیروزی را به تماشاگران تبریک می‌گویم. در لحظات حساس کمک زیادی کردند تا بردیم، نتیجه این بازی برای تیم ایران خیلی مهم بود.
وی افزود: آرژانتین خیلی خوب کار کرد. دریافت‌های ایران توانست بر حریف غلبه کند. تیم ایران شایسته این پیروزی بود و توانست بر مشکلات غلبه کنیم. جواد معنوی‌نژاد خیلی خوب کار کرد. او قدری صدمه دیده اما امیدوارم برگردد. وقتی می‌بینم بازیکنانم با تمام وجود برای ایران و کشور زیبایشان می‌جنگند، واقعاً خوشحال می‌شوم.
سرمربی تیم والیبال ایران ادامه داد: از ابتدای شروع کارم در ایران ایده‌ام این بود که با بازیکنان جوان کار کنم. چون تعدادی از جوانان درگیر مسابقات امیدهای آسیا بودند، نمی‌توانستیم از آنها استفاده کنم. جواد معنوی‌نژاد بازیکن خوبی است و در بازی امروز تمام تلاش خود را به کار برد. همچنین میلاد عبادی‌پور با قدرت زیاد به برد ایران کمک کرد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی (۲۵ تا ۲۹ خرداد) در لهستان به میدان می‌رود و علاوه بر میزبان با تیم‌های آمریکا و روسیه نیز مسابقه خواهد داد.

کد خبر 306475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.