امروز، بهره برداری رسمی از پروژه تعریض پل فلزی / گره کور ترافیکی شهر باز شد

امروز در شصتمین برنامه "هرهفته، چند افتتاح" پروژه تعریض پل فلزی با حضور مدیران شهری، اعضای شورا، نمایندگان مجلس و جمعی از شهروندان به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایمنا، در شهر اصفهان هیاهوی ساخت و ساز ابر پروژه ها و پروژه های محله محور برای ارتقاء خدمات به شهروندان برپاست.

تاکنون پروژه های بزرگ وکوچکی در دل مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان اجرا و افتتاح رسمی شده، اما این بارجنس افتتاح پروژه متفاوت است چرا که امروز قرار است یکی دیگر از ابرپروژه های شهر با حضور مدیران شهری افتتاح رسمی شود.

طرح تعریض پل فلزی یکی از پروژه های مشترک بین مناطق ۱ و ۵ محسوب می شود که برای بازگشایی گره های ترافیکی خیابان‌های مطهری، سعدی و حکیم نظامی در دستور کار مدیران شهری قرار گرفت.

عرض عرشه موجود پل فلزی ۱۶ متر بود که با اجرای این طرح از هر دو طرف ۱۰ متر به عرض پل اضافه و عرض آن اکنون به ۳۶ متر افزایش یافته است.

از عرض  ٣٦ متر ی پل،  ٤ متر  آن به پیاده رو در طرفین و ٢٨ متر به مسیر تردد خودرو که ٧ متر آن مربوط بهBRT است، اختصاص یافته است.

عملیات اجرایی طرح تعریض پل فلزی از سال گذشته آغاز و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال اوایل سال ۹۶ به بهره برداری رسید و سپس زیبا سازی  و نور پردازی پل با طرح ویژه ای اجرا شد که هم اکنون قابل بهره برداری است.

امروز با حضور مدیران شهری، اعضای شورا، نمایندگان مجلس و جمعی از شهروندان پروژه تعریض پل فلزی به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

کد خبر 306468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.